<3<3<3 TerminListe <3<3<3

22 Desember ♡ i følge legen.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg må flyttes fra 24/12 og til 21/12 :-) Var på første legetime i dag, og da ble jeg flyttet :-) så er 7+1 i dag ❤️

Sent from my iPhone using BV Forum
Kordan teller du? Æ va på ul idag å æ va 7+3 med termin 14desember? Kan nån forklare en stakkars førstegangs gravid d her?:p

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Kordan teller du? Æ va på ul idag å æ va 7+3 med termin 14desember? Kan nån forklare en stakkars førstegangs gravid d her?:p

Jeg har bruker app'en her til å regne meg fram.. Men legen brukte en skive som de var blir anbefalt, der de la inn dato for første dag i siste mens og hvor kan syklusen min er (28-40 dager) Så da kom han ut 3 dager før meg :-)

Jeg skjønner ikke helt selv, men så lenge app'en og legen ikke er så langt fra hverandre så må det være greit :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har termin 1.desember og er 10+1 idag, hvis du har termin 2 uker etter meg så må jo du være rundt 8uker :p

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Du tenker på forskjellen i dato?

Vi starter jo ikke syklusen på samme dag, derfor kan dere være kommet like langt, men få forskjellig dato. :)

Back
Topp