<3<3<3 TerminListe <3<3<3

Har akkurat funnet ut at jeg er gravid!!!! (Stor glede) og at jeg har termin 29 desember. Satser på et nyttårsbarn jeg da:)

Først og fremst, gratulerer så mye :D så lurte eg på om du kan lage deg et nick så d e lettere å kjenne deg igjen? :)

Man kan enkelt endre navn her inne. Du endrer kallenavnet ditt ved å klikke på kallenavnet ditt oppe til høyre, deretter klikker du på kontaktdetaljer. Så får du opp en boks som heter "kallenavn", skriv ønsket kallenavn i den.

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har ny termin , 10 desember :-) den forrige var 4. Vært på UL idag å er nok kortere enn forventet

Desemberbarn 2014 krysser fingre

Forløpig er den 20 desember ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ser det er flere som ikke har gitt beskjed om at de ikke er her mer. Dagboka til Vilde antyder hun har hatt SA 26 mars. Og hope90 har vel ikke vært her på en stund. :/ sikkert flere og de bør vel kommentere selv for å bli tatt av. Men vi får vel en helt annen liste etter OL :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ser det er flere som ikke har gitt beskjed om at de ikke er her mer. Dagboka til Vilde antyder hun har hatt SA 26 mars. Og hope90 har vel ikke vært her på en stund. :/ sikkert flere og de bør vel kommentere selv for å bli tatt av. Men vi får vel en helt annen liste etter OL :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ja, d e ikkje så lett å følge med hele veien for meg, så tenker vi tar et opprop når 12 uker har passert for alle :)

babyjente 27 Juli ♡

Ja, d e ikkje så lett å følge med hele veien for meg, så tenker vi tar et opprop når 12 uker har passert for alle :)

babyjente 27 Juli ♡
Høres ut som en god plan:-)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Termin 24.desember :)))

Da har jeg gledelig oppdaget at jeg er gravid med nummer to!
Vi skal bli 4 i familien! Jippi! Og hjeeeelp! ;)

Og gratulerer alle med spirer på vei!

Termin 11 desember :))

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Menstermin 22. Desember, håper på plass på St. Olavs :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Last edited:
Hei :-)
Her er den foreløpige terminen på selveste julaften!! :-)
24/12-14, det blir verdens beste julegave <3

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp