<3<3<3 TerminListe <3<3<3

Foreløpig 31.12 etter tidlig-tidlig UL. Vet ikke når jeg hadde EL eller mens sist, så kan fort endre seg:P

Tror min egentlig er 20.desember og ikke 18. Var visst en engelsk kalkulator:confused:

5 des mens termin og 12 des tidlig ul av legen. Venter på innkallelse til tidlig ul på sykehuset så kommer til å holde meg til den datoen de sier :)

Kan du endre terminen min til 1 desember?

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Du kan endre min til 4 desember :)

5 des mens termin og 12 des tidlig ul av legen. Venter på innkallelse til tidlig ul på sykehuset så kommer til å holde meg til den datoen de sier :)

Kor vil du eg ska sette deg opp henne då?? :)

Sent from my iPad using BV Forum

Hei har fått ny termin både etter legebesøk og tidlig ul de var enig;) 3des

Får en liten en i julegave <3 termin 04.des.

Maser litt igjen, men kan du flytte meg til 4 desember?? :)

♡ Termin 4 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Kanskje litt dumt spørsmål fra ei som er førstegangs gravid, men hvordan sjekker legen hvor langt jeg er på vei uten at jeg har vært på UL? Jeg er 9uker på vei, og lurer bare på om legen kan sjekke det uten UL? Kan dem ikke regne det ut på en eller annen måte?

Kanskje litt dumt spørsmål fra ei som er førstegangs gravid, men hvordan sjekker legen hvor langt jeg er på vei uten at jeg har vært på UL? Jeg er 9uker på vei, og lurer bare på om legen kan sjekke det uten UL? Kan dem ikke regne det ut på en eller annen måte?

De regner det ut fra første dag i din siste mens :)

babyjente 27 Juli ♡

Back
Topp