<3<3<3 Skravletråd for mars jentene ! :D <3<3<3

hope<3

Elsker forumet
 Da starter jeg likegodt en skravletråd for mars jentene.

Hva er historien din ? =) Hvor lenge har dere prøvd ? Har du flere barn ?

Min historie er at jeg er 24 år, samboer og har en gullgutt på 2 år =) Vi har endelig bestemt oss for å prøve på nr 2.Å vi er så spendte ! emoticon
Dette er vår første prøve periode, alltså 1PP. Reiner ikke med at det klaffer på første forsøk, men håper jo det uansett !emoticon

:) det var litt om meg, tenkte vi kunne lage egen presentasjons tråd når vi får noen positive tester

Min historie er at jeg er 23 år, gift og ingen barn. Vi er nå i gang med vår 3 prøveperiode: ble gravid etter 2 prøveperiode, men mistet (SA) 5 uker på vei :( Har nå hatt en pause mnd etter jeg mistet- så nå er TR her og vi venter på eggløsning :) :)

Så trist med SA, krysser fingrene for dere denne gangen !!!emoticon

Hei jenter Jeg er 27, samboer 29, vi har ingen barn fra før. Dette er pp4 og el var i går, så nå er det bare å gå og kjenne på "symptomer" de neste 14 dagene

Hihi ja d blir mye symptomkjenning frem over ! :) kjenner jeg meg selv rett, går det nok litt til hode på meg. syntes allerede jeg har ømme pupper hehe :P er nok EL som gjør det =)

jente fra før snart 2 år, 2 pp.. :-)

Så koselig at det begynner å bli noen håpere her inne :D for en spennende tid ! :):)

tingelinge skrev:
Så koselig at det begynner å bli noen håpere her inne :D for en spennende tid ! :):)

Veldig spennende dette ja!! :))

10 dager til testing :D

ja kunne dagene gått noe treigere hehe ;D :Demoticon

jeg er 30 år, gift og har 2 barn på 14 og 7 år:)  etter en sa(9+5) i begynnelsen i mai, prøver vi igjenn,,,, hadde el i går og som dere andre kjenner jeg etter symptomer hele dagen, syns nesten litt at bekkenet begynner å verke:P. lykke til alle sammen

Heisann folkens Nå er jeg ca 4dpo, ingen symptomer enda, men så er det jo veldig tidlig også. Hvordan går det med dere da!

uten å avsløre for mye av meg ( p.g.a mange nyskjerrige bekjente her inne ) så er jeg midt i 20 åra, har 2 barn. Eldste er 4 iår, å nr 2, er 2. Jeg kunne tenkt meg en til, å så er det stopp - i allefall en god stund fremover. Ser egentlig for meg at det  er stopp for altid, men man vet jo ikke, så orker ikke garantere noe der;)

2.pp nå
1.pp  var prevansjonsslutt også.
Håper virkelig på en februar/mars spire.. Virkelig!:)

Hyggelig å lese om dere jenter;)

Så kommer jeg og skiller meg ut. Har ei jente på straks 15 måneder, studerer fulltid og er forlova. Vi har ikke prøvd i det hele tatt, men jeg slutta på p-pillene fordi jeg reagerte så på de så var det èn gang det gikk litt over stokk og stein, og den dagen var tilfeldigvis dag for eggløsning (jeg var helt sikker på at tante rød var rett rundt hjørnet, men tok skammelig feil). For mange er dette en dråpe i havet, men førstemann kom til da vi hadde sex èn gang på èn måned, så fruktbarheten min er det ingenting i veien med. Har også en del symptomer som er identiske med da jeg gikk gravid med nr 1. Så blir spennende å se om det er falsk alarm eller om det blir en lille bror/søster til frøkna vår (dersom det er falsk alarm blir det ikke no prøving videre altså)!

Ja dette blir spennende jenter :D her kjenner jeg symptomer som bare det  men reiner med det bare er jeg som kjenner for godt etter hehe..
Håper maange får positive tester etter hvert... jeg skal teste neste helg tenkte jeg.... hvis jeg klarer å holde meg så lenge da :P

Hallo alle sammen 

Jeg er 23 og samboer 25. Vi prøver oss på førstemann og er såååå spent.. Vi er allerede inne i 7pp. Tiden går fort som bare det!! Håper virkelig dette er mnd for oss! Tr kom i går, så nå er det bare å vente på el og så begynner moroa! Da blir det action som bare det på oss.. 

Krysser fingrene for at dette er mnd vår emoticon

Nå har terminlista komt jenter !!!! Mars babyene her på vei !!! :D :D :D hihihi

Så kos med skravletråd emoticon

Skal si litt om meg selv, uten av å avsløre meg. Har vært aktiv bruker her inne ved tidligere svangerskap, så det er mange som vet hvem jeg er. Så skal PRØVE å holde det "hemmelig" til uke 12. (tiden får vise om jeg klarer det, er IKKE god på å ha hemmeligheter)

Jeg er i 30 årene, har to barn fra før. På 2 og 4 år.
Dette er 1PP, så føler meg sååå heldig at det klaffet med en gang.

Gleder meg masse til å bli kjent med dere alle .

Klem

28 år, gift med en på 32 år. Vi har 2 jenter. Ønsker oss et barn tilemoticon  

1pp.

Ønsker alle lykke til!!emoticon

Back
Topp