<3<3<3 Opprop 6. mars <3<3<3

:greet025 venter fortsatt... men masse mensensmerter og stikking forran i magen nederst til morgen i dag.. men over nå... :P 28 mars.

:greet025 19.mars

Masse nedpress og stikkinger i dag føler nesten jeg på knipe igjen eller sette meg ned!

:greet025 19. mars

Prøver å innstille meg på at hun nok ikke kommer før termin, og merker at det hjelper litt på tålmodigheten til tross for hyppige og vonde kynnere dag og natt, noe som resulterer i minimalt med søvn. Slimproppen gikk på fredag da, så det er vel fortsatt lov å håpe :P

:greet025 venter fortsatt... men masse mensensmerter og stikking forran i magen nederst til morgen i dag.. men over nå... :p 28 mars.
Kanskje du modnes? :) Jeg har gått sånn i mange uker og dessverre skjer det altså iiiiingenting, men krysser fingrene for at det hjelper på modningen din :D

:greet025 19. mars

Prøver å innstille meg på at hun nok ikke kommer før termin, og merker at det hjelper litt på tålmodigheten til tross for hyppige og vonde kynnere dag og natt, noe som resulterer i minimalt med søvn. Slimproppen gikk på fredag da, så det er vel fortsatt lov å håpe :p
Høres lurt ut å innstille seg på det! Jeg håper for deg jeg :D Synes det er veldig lov! :)

:greet025 23 mars. Satser på det enorme søvnbehovet er et tegn på at det nærmer seg :-p at batteriene bare må lades først :-p

Er her enda!

Back
Topp