Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, ja, kan tenke meg at det føles sånn! "Edda bedda, mamma! Her er det jeg som er sjefen" Håper skatten din kommer snart!sånn ansikt må småtten ha der inne! Termin 5. Mars - første overtidsdag.
Gratulerer så mye11 mars
Strippinga ga resultater, vannet gikk ca 12. Hun var ute 03.54
Kanskje du modnes? Jeg har gått sånn i mange uker og dessverre skjer det altså iiiiingenting, men krysser fingrene for at det hjelper på modningen dinventer fortsatt... men masse mensensmerter og stikking forran i magen nederst til morgen i dag.. men over nå... 28 mars.
Høres lurt ut å innstille seg på det! Jeg håper for deg jeg Synes det er veldig lov!19. mars
Prøver å innstille meg på at hun nok ikke kommer før termin, og merker at det hjelper litt på tålmodigheten til tross for hyppige og vonde kynnere dag og natt, noe som resulterer i minimalt med søvn. Slimproppen gikk på fredag da, så det er vel fortsatt lov å håpe
Høres spennende ut19.mars
Masse nedpress og stikkinger i dag føler nesten jeg på knipe igjen eller sette meg ned!
11 mars
Strippinga ga resultater, vannet gikk ca 12. Hun var ute 03.54
Kanskje det.. Hehe fikk litt utover dagen idag også.. Får bare følge medKanskje du modnes? Jeg har gått sånn i mange uker og dessverre skjer det altså iiiiingenting, men krysser fingrene for at det hjelper på modningen din