Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Weee Er så spent nåLitt blod sammen med litt av slimproppen! Kjenner noen tak av og til, tenkte jeg skulle begynne å ta tiden på den nå. Noe er på gang, så håper bare ikke det dabber av igjen. Termin 15. mars
Jeg og! Ingen klare tak enda, så vanskelig å ta tiden. Men murrer mye fra tid til annen...Weee Er så spent nå
Satser på det tar seg opp det kan vel være ganske annerledes når man er andregangs også? Ikke godt å vite det der.Jeg og! Ingen klare tak enda, så vanskelig å ta tiden. Men murrer mye fra tid til annen...
Så er det jo typisk da at eneste barnevakten vi får tak i skal på kurs i morgen tidlig. Så storebror kan ikke sove der i natt Men han skal hvertfall dra dit når han og mannen er ferdig på lekebutikken.
Joda, fikk tak i mamma til slutt. De har akkurat vært her og hentet storebror med seg ut til hytta igjen. Så det ordner segSatser på det tar seg opp det kan vel være ganske annerledes når man er andregangs også? Ikke godt å vite det der.
Nei, så typisk ingen som kan ta over i kveld? Det må jo bare ordne seg
Veldig godt at det ordnet seg Da er det bare å senke skuldrene og vente på riene hehe. Håper det går av seg selv Sender masse fødestøv!Joda, fikk tak i mamma til slutt. De har akkurat vært her og hentet storebror med seg ut til hytta igjen. Så det ordner seg
Andre gangen trenger overhode ikke være lik som første gangen, nei. Så veldig spent på videre utvikling
Man kan bli gal av mindreHello
20. Mars
Har masse tak og drit, uten at det tar seg opp. Blir bare utslitt!
Ja, også får man ikke gjort noe med detMan kan bli gal av mindre
Hello
20. Mars
Har masse tak og drit, uten at det tar seg opp. Blir bare utslitt!
Ja, jeg sover litt nå og da altså. Flest timer om natta heldigvis Også et par på formiddagen. Våkner mye iløpet av natta, men jeg har ikke rier hele døgnet Så jeg får hvilt, heldigvis!Uffff, så slitsomt. Håper du ikke blir helt utslitt før det braker løs. Får du sove i løpet av døgnet?