<3<3<3 Opprop 5. mars <3<3<3

:excited001 Litt blod sammen med litt av slimproppen! Kjenner noen tak av og til, tenkte jeg skulle begynne å ta tiden på den nå. Noe er på gang, så håper bare ikke det dabber av igjen. Termin 15. mars
Weee :D Er så spent nå :D

Weee :D Er så spent nå :D
Jeg og! :p Ingen klare tak enda, så vanskelig å ta tiden. Men murrer mye fra tid til annen...

Så er det jo typisk da at eneste barnevakten vi får tak i skal på kurs i morgen tidlig. Så storebror kan ikke sove der i natt :rolleyes: Men han skal hvertfall dra dit når han og mannen er ferdig på lekebutikken.

Hello :greet025
20. Mars

Har masse tak og drit, uten at det tar seg opp. Blir bare utslitt! :D

Jeg og! :p Ingen klare tak enda, så vanskelig å ta tiden. Men murrer mye fra tid til annen...

Så er det jo typisk da at eneste barnevakten vi får tak i skal på kurs i morgen tidlig. Så storebror kan ikke sove der i natt :rolleyes: Men han skal hvertfall dra dit når han og mannen er ferdig på lekebutikken.
Satser på det tar seg opp :) det kan vel være ganske annerledes når man er andregangs også? Ikke godt å vite det der.

Nei, så typisk :o ingen som kan ta over i kveld? Det må jo bare ordne seg :confused:

Satser på det tar seg opp :) det kan vel være ganske annerledes når man er andregangs også? Ikke godt å vite det der.

Nei, så typisk :eek: ingen som kan ta over i kveld? Det må jo bare ordne seg :confused:
Joda, fikk tak i mamma til slutt. De har akkurat vært her og hentet storebror med seg ut til hytta igjen. Så det ordner seg :)

Andre gangen trenger overhode ikke være lik som første gangen, nei. Så veldig spent på videre utvikling :p

Joda, fikk tak i mamma til slutt. De har akkurat vært her og hentet storebror med seg ut til hytta igjen. Så det ordner seg :)

Andre gangen trenger overhode ikke være lik som første gangen, nei. Så veldig spent på videre utvikling :p
Veldig godt at det ordnet seg :) Da er det bare å senke skuldrene og vente på riene :P hehe. Håper det går av seg selv :) Sender masse fødestøv!

Oppdatert :)

Lite aktivitet i dag... kanskje det er mange som føder? :D

Uffff, så slitsomt. Håper du ikke blir helt utslitt før det braker løs. Får du sove i løpet av døgnet?
Ja, jeg sover litt nå og da altså. Flest timer om natta heldigvis :) Også et par på formiddagen. Våkner mye iløpet av natta, men jeg har ikke rier hele døgnet :) Så jeg får hvilt, heldigvis!

:greet025
31 mars

Back
Topp