M
Millli
Guest
26.Mars
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå har vi fått jenta vår! Hun kom klokken 12.29, og alt er bra Storkoser oss!
Ååå så herlig Gratulerer så mye ♡♡Nå har vi fått jenta vår! Hun kom klokken 12.29, og alt er bra Storkoser oss!
Veldig spennende! Krysser fingrene for at det tar seg opp snart19. mars
Innlagt på føden etter å ha hatt regelmessige rier siden i natt. Nå har de dessverre dabbet litt av, men de vil fortsatt beholde meg her siden forrige fødsel gikk så raskt.
Gratulerer så masseNå har vi fått jenta vår! Hun kom klokken 12.29, og alt er bra Storkoser oss!
Nå har vi fått jenta vår! Hun kom klokken 12.29, og alt er bra Storkoser oss!
Spennende!19. mars
Innlagt på føden etter å ha hatt regelmessige rier siden i natt. Nå har de dessverre dabbet litt av, men de vil fortsatt beholde meg her siden forrige fødsel gikk så raskt.
Åh, gratulerer!! Ei lita jente ♥Nå har vi fått jenta vår! Hun kom klokken 12.29, og alt er bra Storkoser oss!
Ja... jeg vil gjerne at min skal komme snart sånn at jeg kan rette litt opp i fordelingen Medusa jevnet det litt ut nå daDet har kommet mange gutter her altså!
Tihi, ja det var godt det gjemte seg en frøken i magen til Medusa Hjelper ikle stort på fordelingen om jeg får min [emoji14] Da blir det enda en gutt i tellingenJa... jeg vil gjerne at min skal komme snart sånn at jeg kan rette litt opp i fordelingen [emoji14] Medusa jevnet det litt ut nå da
gratulerer så mye. Kos dereNå har vi fått jenta vår! Hun kom klokken 12.29, og alt er bra Storkoser oss!
Håper du får babyen din snart selv om det ikke hjelper på jente-statistikkenTihi, ja det var godt det gjemte seg en frøken i magen til Medusa Hjelper ikle stort på fordelingen om jeg får min [emoji14] Da blir det enda en gutt i tellingen