<3<3<3 JUBELTRÅD<3 <3 <3

Jeg jubler over at jeg er 12 uker i dag! :) Endelig kan jeg fortelle det til folk og slippe og gjemme meg i store vide klær, men best av alt.... kommer det egentlig til å føles tryggere og mer virkelig nå :)

Jeg jubler fordi vi var på tidlig UL i går, og det var bare fantastisk!! Så en sprellende, herlig liten babis som alt stod bra til med!! Alt var 100% som det skal være, og jeg er så lykkelig!! Fikk høre verdens beste lyd, hjerteslag!! Ser på bildene og smiler hele tiden! Nå er det helt virkelig!!! Hurra!

Jubler for at alt var perfekt med den lille når i var på UL på torsdag og for at det er ferie og at jeg er 12 uker på vei i morgen.emoticon

at nå er jeg litt over 11 uker på vei, og vi har begynt å fortelle det til folk... godt å ikke være så hemmelighetsfull lengre, særlig siden jeg er så kvalm og dårlig form.

Jubler over 9 uker i går, og ul i morgen;D <3

HURRRRAAAAAA!!!!! 12 UKER IDAG!!!

Jeg skråler og jubler for 12 uker i dag :)
Min lille skatt har en hjertelyd på 164 i dag (jente?) Uansett ha en flott dag videre (skåler med alkofritt øl)

jubler for å ha sett nurket i live og fått beskjed at jeg er over 13 uker på vei!!
Og at ferien begynner på torsdag.... :)

Back
Topp