3+ ❤️

trashpanda

Betatt av forumet
Januarlykke 2020
Vi har prøvd å bli gravid så lenge, og endelig satt den! Og nå har jeg testa med digital 3 ganger og første sa 1-2 og så en uke etter 2-3 og så 3+ i dag! Så her går det riktig vei og babyen vokser! ❤️❤️ Gleder meg så enormt mye til å se hjerte banke, noe jeg håper det gjør på ultralyd om en uke!

Klarer ikke helt å tro det, men kjenner at jeg nå er så sinnsykt lykkelig! Endelig min tur til å bli gravid!
(Har ett barn på snart 4 fra før, så er ikke første gang, bare første gang vi prøver)

Andre som har fått 3+ enda? :D

Gratulerer!! :hello2 jeg er så usikker på terminen at jeg nesten dør av nysgjerrighet. Fikk 2-3 på cb på lørdag kveld (kveldsurin), men jeg ammer fortsatt og har uregelmessige og lange sykluser, så menstermin (25.12) stemmer nok ikke. Når man har termin i desember/januar utgjør en liten uke stooor forskjell..

Når har du termin? Kanskje jeg kan bruke deg som et estimat :happy8

Jeg venter på tester i posten! Har ikke hatt noen tester på 2, snart 3 dager nå, og jeg har verker etter å teste for å se hvordan det står til. Er 4+1 i dag. Tipper jeg får 2-3 om jeg tester i morgen (hvis jeg får de i posten da). Har sjekka posten kanskje 6 ganger daglig nå:blackeye::hilarious:

Når ca bruker man å få 3+ ?

Har ikke tatt noen med ukesindikator dette svangerskapet.

Hvor langt er du på vei nå som du fikk 3+? :love2 jeg fikk 2-3 i går, er 14 dpo og 4+4 idag.

Hvor langt er du på vei nå som du fikk 3+? :love2 jeg fikk 2-3 i går, er 14 dpo og 4+4 idag.
Jeg er 16 dpo og er 4+2. Hvordan kan du være 4+4 og hatt eggløsning 2 dager etter meg? :yuck: tror du må ha regnet feil. Tipper du egentlig er 4+0.

Jeg tok digitaltest i går ettermiddag på utvannet urin. Den viste 2-3, og emosjonell som jeg er for tiden så ble jeg redd og nervøs. Jeg hadde håpet på 3+. Jeg er 5+2 i dag. Skal kjøre ned til apoteket i morgen tidlig og få kjøpt med ny cb digital. Hvis den viser 3+ så blir det min siste test. Åh. Disse følelsene. :Heartred

Jeg er 16 dpo og er 4+2. Hvordan kan du være 4+4 og hatt eggløsning 2 dager etter meg? :yuck: tror du må ha regnet feil. Tipper du egentlig er 4+0.

I følge alle appen og sider når jeg legger inn når jeg hadde mensen får jeg det :) hadde første dag i mensen 30 mars. Får opp 4+4 på NHO.no, babyverden.no,appen «preglife», appen «gravid» og appen «Preggers», så tviler på at alle har regnet feil? Hehe.

I følge alle appen og sider når jeg legger inn når jeg hadde mensen får jeg det :) hadde første dag i mensen 30 mars. Får opp 4+4 på NHO.no, babyverden.no,appen «preglife», appen «gravid» og appen «Preggers», så tviler på at alle har regnet feil? Hehe.
Vet du når du hadde eggløsning? Jeg regner etter det:p har uregelmessig syklus, så om jeg hadde ført inn 1. dag i siste mens ville jeg liksom nå vært 5+3. Appene regner ut ifra 28 dagers syklus, så terminen vil være feil om du for eksempel har eggløsning på dag 25 enn på dag 14 som er i en gjennomsnittlig syklus.

Jeg bruker terminkalkulatoren på nhi.no og skriver inn 1. Dag i siste mens, men går en og en dag fram i tid for å få fram riktig eggløsningsdag for å finne termin, ellers ville alle terminkalkulatoren vise feil dato om jeg går ut i fra 1. dag i siste mens. Det blir rett og slett feil :yuck:

Her ser du på bildet at sannsynlig befruktningsdag er 15. april, og det tror jeg stemmer ut ifra når jeg hadde eggløsning (tok el tester og fikk el bekreftet). Om jeg går etter 1. dag i siste mens, ser du på det andre bildet lagt ved at det blir helt feil. Fordi jeg har en lengre syklus enn 28 dager.

Vedlegg

• 2A7D24A0-63C9-464E-BA0F-BFE38197B488.png
    2A7D24A0-63C9-464E-BA0F-BFE38197B488.png
    54,2 KB · Visninger: 14
  • F175F364-10AB-474A-A238-F1754D189AB7.png
    F175F364-10AB-474A-A238-F1754D189AB7.png
    54 KB · Visninger: 14
Her ser du på bildet at sannsynlig befruktningsdag er 15. april, og det tror jeg stemmer ut ifra når jeg hadde eggløsning (tok el tester og fikk el bekreftet). Om jeg går etter 1. dag i siste mens, ser du på det andre bildet lagt ved at det blir helt feil. Fordi jeg har en lengre syklus enn 28 dager.

Jeg har enda veldig ustabil syklus siden det bare er 4,5 mnd siden fødsel. Men jeg fikk positiv eggløsningstest 12,13,14 og 15 mars, å fikk positiv graviditetstest 23 april. Så vanskelig å si når den faktisk var. Men jeg skal på sykehuset på oppfølging om ca 3 uker pga en dødfødsel noen uken før termin i slutten av 2018.. så når jeg skal dit får jeg vite termin og hvor langt jeg er på vei. Om jeg er 4+4 eller 4+2 spiller ingen rolle til eller fra for meg så lenge jeg får et friskt barn :) enn så lenge velger jeg å følge mensentermin

Tok disse i dag, brukte opp de siste RFSU-testene mine. Synes strekene er sterkere enn jeg har sett dem før! :) Tror dere jeg nærmer meg 3+ ? Vil helst ikke sløse en dyr digitaltest. :rolleyes:

IMG_2066.JPG

4+3 i dag. Har ikke hatt noen tester på siden lørdagen, så jeg har sjekka posten for pakke fler engangserstatning daglig i flere dager nå! Det var like før jeg dro til butikken i sta for å kjøpe en test, men så hadde jeg heldigvis fått i posten :happy:er veldig fornøyd med dagens bilde. Blir vel 3+ på tirsdag tenker jeg (5+1)

Vedlegg

• 1DF2BBA2-75F9-4F27-AD6C-83C7C93F2021.jpeg
    1DF2BBA2-75F9-4F27-AD6C-83C7C93F2021.jpeg
    34,3 KB · Visninger: 19
Håper det. Men siden jeg testet positivt seint og har hatt svakere streker, sammenlignet med mange her inne, er jeg litt usikker om HCG er sterkt nok enda. Prøver i helga. :)
Lurt jeg skal ta den siste cb testen om 1 uke tenker jeg.

Back
Topp