3 årr og snorker/puster tungt

Travel mamma

Gift med forumet
Er det vanlig? Guuten vår på3 år snorker, han sover i 2 eta. Og vi kan høre han i trappa når han sover. Han er mye tett i nesen, noe legen sa sikkert var. Store polypper. Dette ville han sikkert vokse av seg. 0en burde jeg sjekke snorkingen?

det kan jo være som legen sier, storepolypper, eller falske mandler

men har dere blitt henvist til ØNH da?

viv ar der idag, grunnet at mini er konstant forkjøla, snorker og puster gjennom munn
får operasjon nå til våren
dvs før han er 2 år

Jenta mi på 4 år er HELT lik. Hun har i tillegg astma, store mandler og er forsinket språkelig. Fått time til ØNH 19 januar. Håper vi kan operer mandler og polypper

Var hos legen i går pga feber hos han og nevte bare det at han er mye tett i nesen. Ikke det med snorkingen, kom ikke på det da. Må en inn til ny time da eller kan en få henvisning uten?

Legen sa at en skulle være mye plaget for å operer vekk polypper, han har ikke plager på dagen men snorkingen om natten.

jeg ville bedt om utredning hos ØNH jeg, er de som bestemmer ikke fastlegen[:)]

ORIGINAL: Mamma x 3

Var hos legen i går pga feber hos han og nevte bare det at han er mye tett i nesen. Ikke det med snorkingen, kom ikke på det da. Må en inn til ny time da eller kan en få henvisning uten?

Legen sa at en skulle være mye plaget for å operer vekk polypper, han har ikke plager på dagen men snorkingen om natten.

Får henvisning til ØNH hos fastlegen[:)]

ORIGINAL: Mamma x 3

få henvising til ønh, selv om de ikke er forkjølet eller vondt i ørene kan det gjøre at barne ikke får den natte søvnen det ska ha hvis polyppene er store

Min 3 åring skal inn på sykehuset 25 januar og opperere vekk polyppene sine..
Han snorker som en 70 år gamel mann,høres helt forferdeligt ut til tider.
Vi var inne på ønh avd på skjekk av øyrene og da spurte eg om han kunne ta en titt med det samme vi var der. Og han var ganske overrasket av at det var så tett oppi der og atfast legen hans ikkje har gjort noe med det..

Akkuratt som eldste jenta mi det. Hun snorker høylydt på nettene. Puster tung, stopper opp i pusten innimellom. Våkner mye opp på nettene. problem med språket

Legen fant ut at hun har store falske mandler, store vanlige mandler, falske polypper og vann i ørene

Så om 2 uker skal hun inn og operere. Legen ska sette inn dren i øyrene og forminske mandlene

Back
Topp