3 åringer

Fruktplukker

:)
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Hvilken planet reiser de til? Og når kommer de tilbake til vår planet igjen? Makan til tålmodighetsprøve for tiden med å IKKE høre og i hvert fall IKKE gjøre.. For hun skal "bare"...

Har ikkje peiling på ka planeten heite, men ein tinge sikkert: Da e laaaangt vekk frå vår verden i alle fall :P
"Langtvekkistan" lanskje? :)

Langt vekk, ja.. Flere lysår.. :p Frokosten her er enda ikke ferdig. Begynte for 49 minutter siden.. Godt vi ikke skal noe før 11.. :p

Her heter planeten "vent litt mamma, etterpå" :-p

Langt vekk, ja.. Flere lysår.. :p Frokosten her er enda ikke ferdig. Begynte for 49 minutter siden.. Godt vi ikke skal noe før 11.. :p

Haha! Har ei på 2år og 9mnd... ho kan å bruke en time med måltidannom dagen.m gjerne mer! :-P

Haha, kjenner meg så igjen! Også er det sååå viktig det de bare skal gjøre!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg testet bare for moroskyld en lørdag vi hadde tid. Hun skulle kle på seg selv, og begynte kl 6.30. Var ferdig påkledd kl 12.30. Vi skulle ikke noe den dagen :)
hehe.. artig å utforske det innimellom når man har tid og mulighet ;)

Det beste, eller verste alt ettersom, er at løsningen hvis viljen deres ikke når frem er å legge seg ned og bare bli slapp. Helst med litt skriking. Haha..

Ha ha. 3 åring her i huset førstkommende fredag. Og i dag har o'store klikk ikke langt unna....

Ipad'en

To søte født i 06 og 11

Jeg testet bare for moroskyld en lørdag vi hadde tid. Hun skulle kle på seg selv, og begynte kl 6.30. Var ferdig påkledd kl 12.30. Vi skulle ikke noe den dagen :-)

Det blir ikke noe bedre når de er fem år føler :o
I dag gikk eldste i pysjen til 14, klærne han skulle ha på lå klare lenge :p hihi
Godt vi har god tid og deilig når vi kan ha dager uten mas også :)

Håper hu kommer tilbake snart da :p Staere unga skal jeg lete lenge etter føler jeg for tiden :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Bare vent til 3 åringen er blitt 4 åring, da reiser dem enda lengre bort :confused013

Ja og når de blir 10 så reiser dem ihvertfall langt bort :D Har en som bare må ditt (ordne håret) og litt datt ( sjekke seg i speilet, og dette er gutt ;) er så viktig at sveisen er bra hehe ) Har en på 4,5 og som skal bare ditt og bare datt og :D

Back
Topp