3års bryllupsdag i dag.

Nr_2

Forelsket i forumet
Å tiden har gått KJEMPE fort. Vi koser oss masse og har det kjempe bra sammen. Vi har en fantastisk nydelig sønn, nettopp kjøpt hus med stor hage som H kan leke masse i. Vi har begge faste jobber og trives godt i jobbene våre. Vi har fantastiske familier på begge sider som virkelig stiller opp. Kan det bedre bli? Har så mye å være takknemmlig for[:D]

Gratulerer med dagen!

jeg vil også gifte meg!

ORIGINAL: Sorgenfri

Gratulerer med dagen!

jeg vil også gifte meg!

Det er fantastisk ¨å være gift. Jeg har verdens beste mann i tilegg[;)][;)]

Gratulerer så mye!! Høres ut som om dere har det veldig  bra sammen, det er godt!! [:)]
Ha en fin dag da! [:)]

ORIGINAL: Ghg

Gratulerer med dagen!

jeg vil også gifte meg!

Jeg har verdens beste mann, er forlovet, har hus, to barn, stasjonsvogn og konebil...men vi får aldri ut fingern og planlagt noe bryllup[:'(] blir 33 år og kommer til å bli en gammel brud[&o]

Gratulerer så mye, ha en fin dag [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Ghg

Gratulerer med dagen!

jeg vil også gifte meg!

Jeg har verdens beste mann, er forlovet, har hus, to barn, stasjonsvogn og konebil...men vi får aldri ut fingern og planlagt noe bryllup[:'(] blir 33 år og kommer til å bli en gammel brud[&o]

He he he he skal jammen ikke være lett nei. Du får bare begynne å planlegge du[:D] så blir det nok gang på det[:D][:D] He he he, det er i hvert fall herlig å være gift.

Gratulerer med dagen[:D]

Gratulerer med dagen.
Eg og vil gifte meg, eller iallefall få ring på fingen.

Gratulerer med bryllupsdagen! Vi hadde 3 år forrige onsdag vi da, så giftet dere dere helga etter oss [;)]

Back
Topp