2spørsmål om pumping

muffinium

Glad i forumet
når kan jeg begynne å pumpe meg?når kan jeg begynne og gi lille Donya melk i flaske?hun er 3uker gammel nå...er litt usikker på når jeg kan ta meg en dag fri og bare gi fra flaske...skal kjøpe pump idag men kan jeg bare begynne nå?hmmm...

ett spørsmål til mmmm...siden jeg skal kjøpe pump idag lurer jeg på om de håndpumpene er noe bra?????hva anbefaler dere?

Det er bare å begynne med pumping nå..Om du ikke gir henne flaske med en gang, så kan du jo fryse ned melka og gi det senere [:)]

Og så lenge ammingen er i orden, så er det greit å gi flaske.Men vær forsiktig med flaskebruken, så hun ikke tilslutt foretrekker flaske fremfor puppen..

Jeg har chicco sin håndpumpe, og er kjempe fornøyd!!

tenkte å kjøpe avent håndpumpe idag...siden jeg har flasken...håper den er bra...

har du gitt flaske enda?

Det er bare å begynne å pumpe.
Hvis hun tar puppen bra er det greit å gi flaske.
Jeg har Medela sin håndpumpe, er kjempe fornøyd!

Jeg kjøpte avent sin håndpumpe og er fornøyd med den, bruker den ikke så mye...  Samboeren er litt streng i forhold til for mye flaske da han har lest at babyer ikke liker så godt at man bytter fra pupp til flaske.  Da anbefales det å starte med flaske fast feks til et måltid om dagen.. Har ikke gjort det altså!  Rikke tok flasken greit og har fått noen flasker av pappaen når jeg har hatt legeavtaler o.l....

Tror ikke der er noen grense for når babyen kan få flaske, noen må jo få tillegg.  Og da må de lære seg....  Men det er jo greit at babyen først og fremst lærer seg å suge puppen!!! 

som de andre skriver er det viktig at du har fått til ammingen ordentlig!!og jeg fikk også beskjed om å ikke gi for mye flakse, det renner mye bedre av flaska, og ungene kan begynne å foretrekke flaske i stedet for puppen..-og det vil du vel ikke??

Jeg har prøvd litt flaske, men ikke mye..blir liksom så mye planlegging med flaske, så har liksom ikke tatt meg tid og ork til det ennå..
også har jeg så mye melk at jeg får spreng etter 3 timer, og det beste er å bare legge han til puppen..(Er litt lat jeg [8D])

Back
Topp