2mnd

Ja.. det er nesten litt skummelt at det er så kort tid igjen. Det har gått så fort synes jeg :)

Det har gått utrolig fort! Er langt ifra klar, men gleder meg til å se henne og bli kjent med henne :)

Jeg er like spent som med de to andre.
Kanskje mer.. Hvem ligner hun på, hvilke personlighet får hun, lik broren eller søsteren sin.
Hvordan ser hun ut :)
Men jeg er ikke utålmodig enda

Jeg begynner å bli utålmodig! :D SÅ klar for å stupe inn i tobarnsmor rollen, men han får komme når han er klar! :) Gjerne drøye til hvertfall uke 37:) Jeg går vel langt over så skal da rekke og bli enda mer utålmodig :o

Er så spent, men ikke utålmodig :) Er fortsatt litt over to måneder til han kommer. Jeg elsker den ungen allerede!

Gleder meg så sykt mye til prinsessa kommer :) er så glad det ikke er så lenge igjen for nå er eg virkelig lei av å gå gravid . Tiden har faktisk gått veldig fort dette svangerskape her, enn det første :)

Jeg har kastet opp hele svangerskapet og har ikke gitt meg med det enda. Har også fått begynnende bekkenplager. Men er alikevel ikke lei av å være gravid. Føler det er så mye som ikke er klart til hun kommer, selv om alt det praktiske er i orden. Det er skremmende og utrolig gøy å være førstegangs

Back
Topp