2ME bæremeis TIBET - noen erfaringer?

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Kostet bare 499 på jollyroom, synes det var litt billig for ein meis. Noen som vet hvordan den er å bære?
Har allerede en gammel, svær bergans, men den sitter så dårlig på ryggen, og blir knapt brukt.
 
Andre ikkje hvordan denne er, men ville tipse om at det er lurt å teste dei på før en kjøper. Men om det er bytterett så er jo ikkje det noe problem kanskje? :)
Vi har akkurat gått til innkjøp av bæremeis selv, og var da på ulike butikker og testet dei ut på meg/samboer. Med vesla oppi. Ble anbefalt og teste ut ulike meiser, for å finne ut hvilken som passet oss best. Nå er eg og samboer omtrent like høye, så det som passer ryggen min passer so regel hans og vice versa. Men om det er flere som skal bære den, og disse er ulik av størrelse, så er det lurt å finne ut om mensen er gode på begges rygger før kjøp. Og om den er enkel å justere hvis dere skal bytte underveis :) Og om det er mulig å ta den av/på uten hjelp, om du skal bære aleine. Komforten til ungen i meisen er også et viktig punkt.
Men det var bare ett par tips fra ei som gjorde litt research på bæremeiser før vi gikk til innkjøp av ei... ;) Om den ikkje er god å bære, så blir den jo oftest ikkje brukt heller!
 
Back
Topp