2ivente??

x1xPastella

Forumet er livet
Noen som har hørt åssen det går???

*spent*

ORIGINAL: Trin

*spent*

*DYTT*

ingen som har hørt noe..?[8|]

Jeg så hu var inne for litt siden, men så er hun ikke det nå... Hu sa ikke noe heller

ORIGINAL: Pastella

Jeg så hu var inne for litt siden, men så er hun ikke det nå... Hu sa ikke noe heller

[&:] blir litt bekymra jeg da...

Hu er pålogga enda... Håper hu kommer med en liten oppdatering...

Hu er pålogga enda... Håper hu kommer med en liten oppdatering...

ja, håper eg også!! *venter spent*

*DYYYTTTTE*

[:D]

I gassklut diskusjonen på mandag gav hun oss en oppdatering. Hun ligger nå å "ruger" på sykehuset. Hun må ligge og kjeder seg, forståelig nok. De vil ikke undersøke henne før i uke 34 da hun har "lite" å gå på.

Når man kommer til uke 34 skal normalt lungene være ferdig utviklet og hvis hun da får rier stopper de ikke fødselen. Tvillinger pleier ofte å komme en mnd før termin eller mer. Trangt om plassen..

Det var det jeg fant av info.

ORIGINAL: madonna

I gassklut diskusjonen på mandag gav hun oss en oppdatering. Hun ligger nå å "ruger" på sykehuset. Hun må ligge og kjeder seg, forståelig nok. De vil ikke undersøke henne før i uke 34 da hun har "lite" å gå på.

Når man kommer til uke 34 skal normalt lungene være ferdig utviklet og hvis hun da får rier stopper de ikke fødselen. Tvillinger pleier ofte å komme en mnd før termin eller mer. Trangt om plassen..

Det var det jeg fant av info.

VIL HØRE MEEEER[:D][:D][:D]

Hei!
I mangel på tastatur fikk jeg ikke svart i går[8|]
Lite nytt herfra.. Som sagt, blir ikke undersøkt mer før i uke 34. Men dersom fødselen skulle sette igang nå, så vil de ikke prøve å stoppe den, ettersom de er såpass store. (9% over gjennomsnitt størrelse)
Har hatt en del kynnere når jeg har vært her, også regelmessige.
I går natt lå jeg med kynnere fra 02.00 til 06.00[:'(] De var ikke vonde, men de kom hvert 10. minutt. Så stoppet de plutselig opp igjen.. Det har skjedd flere ganger nå..
Er jo glad for at de stopper, så guttene får være i magen en stund til, men er på en måte litt frustrerende også[&:]

Vet ikke om jeg har sagt det før, men tvilling2 har for mye fostervann. De finner ikke ut hvorfor, har vært 2 ganger på UL og alt virker ok med han. Problemet er bare at han har så god plass, så den ene dagen ligger han med hodet ned, neste dagen med hodet opp. Legene sier imidlertid at det er ingen grunn til keisersnitt selv om han kommer i seteleie, ettersom tvilling1 har "banet vei" først.

Det var godt å høre at alt står bra til med deg og guttene dine. Selv om det blir kjedelig for deg på sykehuset, så blir du iallefall passet godt på. [:)]

ORIGINAL: ThereseAa

Det var godt å høre at alt står bra til med deg og guttene dine. Selv om det blir kjedelig for deg på sykehuset, så blir du iallefall passet godt på. [:)]

Signerer den - og slenger på at det er godt å høre at gutta er store, det gjør det jo lettere for dem om de blir født tidlig[;)]

Skal du være på sykehuset til du føder? sånn hele tiden frem til da?

Tja.. Kommer vel litt an på.
Grunnen til at jeg må være her nå, er at livmorhalsen er helt moden og utflatet. Med andre ord, de kan komme når som helst.
Dersom fødselen skulle sette igang nå, er det greit at jeg er her, siden det kan gå fort, og tvillingene må på intensiven etc.
Dersom jeg fortsatt er her i uke 34-35, og det fortsatt ikke er noen forandring, skal de vurdere om jeg får reise hjem. Bor bare et kvarter fra sykehuset, så regner med det skal gå greit.

Håper de vill være i magen en stund til da[:)]Men om de kommer nå klarer de seg fint da!Lykke til![:D]

Håper de vill være i magen en stund til daMen om de kommer nå klarer de seg fint da!Lykke til!

signerer[;)]

Back
Topp