2D / 3D ultralyd

Hjertemor

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Mailykke 2018
Sommerfuglene
Februarbarna 2020
Til dere som har bestilt, vært eller skal på det, vet dere om det er mulig å få bildene på CD? Eller en annen måte enn på papir så man kan skrive det ut hjemme eller forstørre bildet?
Jeg har kun vært på tul og oul, men begge gangene fikk vi papirbilder fra maskinen.
Og om dere vet om et sted man får det hvor ?

Vår erfaring er at man ofte kan få det ved private klinikker, vi har blitt spurt hver gang (utenom oul) om vi vil ha bildene/filmene på cd/minnepinne i tillegg til papirbilder. Det har stått på nettsidene der vi har vært tidligere. Hvis det ikke står noe der ville jeg tatt en telefonrunde for å høre [emoji4]

Fått på ultralydklinikken,som er privat. Ikke fått noe annet enn papir i det offentlige.

Fått CD på privat klinikk med 3D bilder og film av lille nurket. [emoji173]️ samt nokre bilder av nurket i papirform også [emoji4]

Det pleier stå på nettsidene til dem man bestiller UL hos om du får med minnepenn/cd [emoji4]

Har også inntrykk av at det er vanlig med minnepenn på private klinikker, og kun papir i det offentlige : )

Må man ha med minnepenn selv da? Eller får man minnepenn der?

Tror dette blir bra. Skal til kvinnedoktor og jordmor i Tønsberg [emoji4][emoji1405]
bd3a91898b73e006e8394350941cf60f.png

Sniker fra desember.

Vi har fått bildene og filmer på minnepenn de 3 gangene vi har vært på privat UL. Jeg tror det er ganske vanlig? På OUL fikk vi bare på papir.

Back
Topp