2cm

clueless2212

Forelsket i forumet
hipp hurra, har 2 cm åpning. var hos jm i dag og hadde gu. men ingen veer.... hun ordnet litt oppi der og håpet det kunne sette igang noe i nærmeste framtid[:)] det håper jeg også[8D][8D] hvis ikke det skjer noe har jeg ny time på tirsdag og da skulle hun strippe meg  litt hardere..... håper håper [8|][8|] hadde forresten ett anfall av svangerskapskløe i natt  kjentes ut som jeg hadde maur i kroppen... helt sinnsykt[:-][:-]

oii.. lykke til!!! hva synes du om å bli strippa? var det vondt? ubehagelig?

Ååh så spennende!! Min jordmor har ikke gjort noen gynekologisk undersøkelse på meg i det hele tatt. Ikke heller har hun sagt noe om at hun skal sjekke åpning. Men jeg har time neste fredag (om en uke), så vi får vel se da. Har intrykket av at min jordmor er litt sløv (at hun ikke gidder liksom) i forhold til andre jordmødre som engasjerer seg så mye mer...[8|]

Lykke til på neste kontroll da, spennende å se om det "setter i  gang" etter det! [:)] Og håper du slipper mer svangerskapskløe! Har hørt at det skal være helt forderdelig!

Oi oi oi. Spennede. Da r du på vei du da[:)]

litt ubehagelig men ikke vondt. kan ikke sammenlignes med gu hos lege,synes det er vondere[:'(]

så spennende... jeg har ikke hatt noe GU hos JM. Men skal dit på mandag... kanskje da... Har bare hatt GU i starten av svangerskapet jeg og ikke siden det. Håper det skjer noe snart da [:)] Lykke til [:D]

Spennende, spennede! Lykke til![:D]

Min jordmor har ikke gjort noen gynekologisk undersøkelse på meg i det hele tatt. Ikke heller har hun sagt noe om at hun skal sjekke åpning. Men jeg har time neste fredag (om en uke), så vi får vel se da. Har intrykket av at min jordmor er litt sløv (at hun ikke gidder liksom) i forhold til andre jordmødre som engasjerer seg så mye mer...

Spurte legen min på onsdag når han skulle begynne å sjekke der nede om ting begynte å sje, men da fikk jeg svar at han ikke kom til å gjøre det.. De likte ikke å "tulle" nedi der uten grunn.. Synes det hørtes rar ut jeg.. men.... får spør jordmor når jeg skal på tirsdag..

Lykke til og håper det sjer noe snart merjo80 [:)][:)]

Spennende![:D]

jeg har ikke hatt noe undersjøkelse der nede
skal heller ikke til jm noe mer[8|]
det kommer vel en bebi snart for det håper jeg[8|]tjihi.
det er spennende da,håper det snart skjer noe hoss deg[:D][;)]

Vil anbefale deg å hoppe til køys med gubben og la ham komme inni deg, det gjorde underverker for oss.
Sist gang var jeg hos jordmor på mandagen, 2 cm åpning, ble strippet, men ingenting skjedde. Tirsdag hadde vi sex og 6 timer senere var riene i gang. Ventet 4 timer før vi dro på sykehuset, (trodde det var sterke kynnere siden de trives så godt hos meg) og 4 timer etter ankomst på sykehuset var lillegullet ute! Håper på raskt fødsel denne gang også!

Kan være at det skjer noe snart da....
Ingen som har sjekka underlivet mitt heller, og tror ikke det er vanlig med ho jordmora jeg går til. Kun når en har gått på overtid.

Dere får ta dere en kosestund hver kveld....da blir nok gubben din iallefall glad hehe

ORIGINAL: *snuppa*

oi så spennende!!![:)] nå er det nok ikke lenge til du har bebisen din!!

Signerer[:)]

Oj oj , Kjempe spennende [:)]
Nå er det sikkert ikke lenge til du har bebisen din i armene dine [;)]
Endelig begynner det å skje ting her på April forumet også [:D]

sex 3 ganger i går,ikke merket noe enda[:'(][:'(]

kjempe  desperat[:'(]. må prøve litt sex i dag også. jm min anbefalte det( tror det bare er noe de sier for at mannfolkene skal få det  fint)[8D][8D]

jeg har time tirsdag,regner med jeg stiller på den[:D]da skal hun få strippe meg litt ordentlig....

tullan; hun sa vell ikke noe om hvor lenge det er normalt å gå med åpning? [8|]

Så spennende [:D]

Lykke til [:D]

Back
Topp