29

LilleLavendel

Forumet er livet
UKER IDAG!!!! bare 11 uker igjen!!!!! fytti fillern asså. jeg blir lettere nervøs her. men veldig glad også! det er KORT tid igjen!!!!
gratulerer til alle andre som bytter uke i helga[:)][:)]

Gratulerer med 29 uker i dag da...

blir 26 imorgen.. JIPPPIIIIII[:D][:D]

ja, tenk på det a, karla! fy søren! jeg er jo med både her og juni, så akkurat den tanken der var nesten litt skummel..hehe

Grattis med 29 ukerja, ida den flyr av gårde.har faktisk blandede følelser..gleder meg masse til at det er kort tid igjen og er veldig nervøs med det samme...så lykke til oss alle...

grattis til dere som har idag og imorgen også, ja! tenk at det går så fort a! første 20 ukene sneglet seg bare avgårde, men de ukene fra 20 og frem til nå har jeg løpt avgårde!

ja, jeg stresser selv om jeg ikke gjør noenting om dagen.hehe.bare tanken på fødsel er stress nok i seg selv for meg altså!

7 måneders sermoni på oss i hælga [:D][:D]
spretter over i 3 trimester- tiden framover  vil gå fort nå ja!!!
fikk montert hagemøblene nå, jeg er storfårnøyd og nyter sola og den fine lufta her på møre[:D]
blir nokk grilling idag da

høres deilig ut med grilling!!
her blir det pannekaker!
hurra for 3.trimester![:)] har vært der en uke nå, og det føles søren meg bra! hihi

går fort nå ja!! [:D]

jeg hadde 26 uker på fredag!

grattis til alle!

adrenalinet stiger iallefall hos meg nå jeg kjenner at det ikke er lenge igjen. som tidligere nevnt av andre, får jeg også ubeskrivelig styrke og føles som om jeg kan gjøre alt jeg vil, og ikke kan [:D]!!!
men dæven døtte det kommer fort hint om at jeg må ta det mero ja!!!! har værtfall 3-4 pauser hver dag!
Dessær tid her nå da   is med blåbær

jeg og.når har du termin?
jeg har 30 juni..så henger både på juni og juli..  (fikk termin av legen 1juli, så begynte liksom her inne) 

Back
Topp