29/3

Cicci79

Glad i forumet
Vannet gikk kl 23 den 28 og kl 0636 ble vår nydelig prins Noa Leonard født Han kom med nesen i været og navelstrengen 3 ganger rundt halsen.
Det var veldig mange som fødte den natten/ morgenen så vi fikk ligge på undersøkelserom mesteparten av fødselen! Hadde ikke ordentlig fødeseng og hadde vanskelig før å presse. Dem begynte å snakke om vaakum hvis jeg ikke klarte å presse bedre. Til slutt måtte dem ta ut noen andre fra føderommet før at jeg skulle få ordentlig seng. Så fort vi kom inn der fikk jeg ny styrke og gikk vel ikke mere en halvtime så var han ute!!! Ble kastet ut av føderommet og inn på barselrom ca en time etter at han ble født. Var mange som måtte ligge på gangen og vente så jeg var jo heldig som slapp det! Natten/ dagen etter var like hektisk så merker det er mange som blir født nå Jeg ble på barsel to netter, så kom hjem igår. Det var veldig deilig! Dem spurte om jeg ville ha en natt til men er ikke morro å dele rom med to andre og en av dem snorket.
Har kommet igang ganske bra ammingen føler jeg. Begynte med brysteskjold pga at brystvårten er litt vanskelig for å komme ut. Nå bruker jeg det ikke så mye lengre men skal til poliklinikken på tirsdag for litt mere ammeveiledning og før å sjekke vekten.

Han veide 3660g og var 49 cm lang og 36 cm rundt hode. Så er glad han valgte å komme 13 dager for termin

Gratulerer så masse  skikkelig misunnelig, kos dere

Gratulerer så mye

Gratulerer så mye!  ;)

Gratulerer masse med prinsen :-D

Gratulerer så masse ! 

Gratulerer saa masse med gutten

Gratulerer så masse!! :-)

Gratulerer så masse Håper alt fortsetter å gå bra med amming :) kjekt du får veiledning..

Flettå skrev:

Gratulera så mye, kos dere:-)

Gratulerer så mye! 

Back
Topp