28/8

Ja, til natta er vi mer forberedt med smertestillende, nesespray, hevet seng og nesesuger :P ;)

Ja, vet du den sykkelen var bare helt perfekt i str og SÅ stødig og god :)

Dere får bare male den om til Leoh til neste år :P ;)

Hehe like greit å gjøre seg forberedt ja :) var av samme grunnen vi hadde en dårlig natt her i helgen.. var da Leoh begynte med forkjølelse;) 1-2 kvelder før det, så var Liana urolig:P

Å så bra å høre :D jeg tror den vil falle godt i smak hos Liana å! Og tenkte å gjøre den helt klar for bruk før jeg pakker den inn :)

Hahaha ja, eller så får han nøye seg med rosa:P hadde håpa dem solgte den i en annen farge..

Jasså, så du har vært på klatretur i natt du altså? Hehe..Sånne drømmer er så rare/ubehagelige.:p
God handletur!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hehe jaja! Klatra ut på stillaset, rett før jeg våkna;) merkelig at jeg skulle drømme noe sånt egentlig.. haha.. menmen.. merkelig og litt ubehagelig drøm!

Hei hei :)

God natt og ok morgen! Leoh var halvvåken fra 6, men våknet ikke ordentlig før Liana våkna og sambo sto opp rett før 6:30!
Jeg drømte at sambo låste meg, Emira og Liana (Liana var baby) inne på kjøkkenet:eek: og vi som ikke har dør der engang:P haha.. teit!.. så da tok jeg ungene og klatrer ut av vindu:cool: kjekt med stilas i drøm også:P haha..

Nå har vi fått spist lunsj fra varmdisken på meny, Leoh har også spist (grøt) etter å ha sovet, og vi må snart ut å handle:)
Haha,sånne drømmer et så corny :) Godt det var stillas der hehe

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har vært å handlet inn gaver til ungene.
Til bursdag får Mina : duplo et eller annet navn. En rosa sparebøsse frosk med krone,rosa munnspill med kroner,kosepledd med prinsesser, og tiara :) pluss en ullkanin lue. er ikke helt ferdig med hun :)
Og det samme til Wael i gutteversjon,så blir det ikke drama :)
Han får også Reimatec dress :)

Mina har tegnet til oss idag. Med et hjerte og eple.. Koselig :)

Hva gjør dere?ImageUploadedByBV Forum1409236855.571719.jpg

Haha,sånne drømmer et så corny :) Godt det var stillas der hehe

Haha ja, virket ikke som om jeg brydde meg på noen annet måte enn at jeg ble irritert:P haha

Til bursdag får Mina : duplo et eller annet navn. En rosa sparebøsse frosk med krone,rosa munnspill med kroner,kosepledd med prinsesser, og tiara :) pluss en ullkanin lue. er ikke helt ferdig med hun :)

Hva gjør dere?Vis vedlegget 74628

Så mye fint dem får :D blir ikke så voldsomme greiene her, siden økonomien er litt dårlig akkurat nå!

Så koselig med tegning:D hehe

Så fine gaver de får! :)
Vi lurer på å kjøpe vinterdress og en sykkel av noe slag.
Flinke Mina! Kjekt å ha noen kunstverk til å pryde veggene med.:)

Så mye fint dem får :D blir ikke så voldsomme greiene her, siden økonomien er litt dårlig akkurat nå!

Så koselig med tegning:D hehe
Hermine fikk kun sykkelen av oss, men gjorde iiiingenting for 1) hun var helt i HUNDRE 2) hun aner jo ikke hva ting koster og 3) hun fikk så mye fint av så mange andre at hun trengte ikke flere gaver ;)

Så mange fine gaver hun får :)

Hermine fikk kun sykkelen av oss, men hun var strålende fornøyd da! :D

Så fint hun har tegna til dere :)

Hermine fikk kun sykkelen av oss, men gjorde iiiingenting for 1) hun var helt i HUNDRE 2) hun aner jo ikke hva ting koster og 3) hun fikk så mye fint av så mange andre at hun trengte ikke flere gaver ;)

Godt å høre :) tenkte også på disse tingene.. og ungene er jo så små enda at dem forstår ikke helt dette med gaver, verdi og bursdag :) så lenge man får kjøpt noe som faller godt i smak, så er vel det nok :D

Godt å høre :) tenkte også på disse tingene.. og ungene er jo så små enda at dem forstår ikke helt dette med gaver, verdi og bursdag :) så lenge man får kjøpt noe som faller godt i smak, så er vel det nok :D
Absolutt!!!

Og selv om vi elsker barna våre over alt på jord så MÅ de ikke få den dyreste bursdagsgaven fra foreldrene ;) Her er det besteforeldrene som kommer med de dyre gavene :p

Hermine er i seng og jeg koser meg med druer, litt snop :eek: og tv :)

Lillemor har vært slapp hele dagen, og pappan hadde lest alle de nye bøkene hennes (10 ulike) om og om igjen hele dagen :p Hun var ganske pigg etter middag så da tok vi oss en tur på butikken og kjøpte is :) Så fikk hun prøve den nye sykkelen sin ute etterpå.

Meeen ble pusk igjen til kvelden, så ble lagt på ibux, dobbel dose astmamedisin og nesedråper :oops:

Sykkeljenta :)
ImageUploadedByBV Forum1409249691.663822.jpg

Absolutt!!!

Og selv om vi elsker barna våre over alt på jord så MÅ de ikke få den dyreste bursdagsgaven fra foreldrene ;) Her er det besteforeldrene som kommer med de dyre gavene :p

Sant det du sier :) har heller aldri kjøpt så dyre gaver til Emira.. men heller flere små som jeg vet har falt i smak og lignende :) ga tips til mamma om at det hadde vært bra med en sykkelhjelm og/eller noen klær.. som body og bukser, for det har hun lite av akkurat nå.. og noen andre ting ;) dyre gaver blir det vel nok av når dem blir større og har sine egne ønsker :)

Sant det du sier :) har heller aldri kjøpt så dyre gaver til Emira.. men heller flere små som jeg vet har falt i smak og lignende :) ga tips til mamma om at det hadde vært bra med en sykkelhjelm og/eller noen klær.. som body og bukser, for det har hun lite av akkurat nå.. og noen andre ting ;) dyre gaver blir det vel nok av når dem blir større og har sine egne ønsker :)
Lurt å ønske ting man trenger ja! Hermine fikk en pysjamas i bambus av besteforeldrene, den koster 500kr :eek: Men jeg ble VELDIG glad for at hun fikk den...selv om hun bare kasta den til side etter å ha åpna den :p

Hermine er i seng og jeg koser meg med druer, litt snop :eek: og tv :)

Lillemor har vært slapp hele dagen, og pappan hadde lest alle de nye bøkene hennes (10 ulike) om og om igjen hele dagen :p Hun var ganske pigg etter middag så da tok vi oss en tur på butikken og kjøpte is :) Så fikk hun prøve den nye sykkelen sin ute etterpå.

Meeen ble pusk igjen til kvelden, så ble lagt på ibux, dobbel dose astmamedisin og nesedråper :oops:

Sykkeljenta :)
Vis vedlegget 74660

Ooo snop! Heldige du:rolleyes::p

Håper på bedre form hos Hermine imårra da! kan se at sykkelen falt i smak :D

Vi har hatt et koselig besøk i dag. Jenny ble målløs og måpte (med hendene på kinna) da bestemor og bestefar dukka opp for å hente henne i bhg.:) Mamma hadde laga kålruletter til middag og riskrem til dessert.
Vesla er i seng, men har styra i over en time nå. Slitsomt - spesielt når hun eeeegentlig er trøtt. :confused:

Mamma foreslo at pappa kanskje kunne bygge et disse/lekestativ med en liten klatrevegg på til Jenny i bursdagsgave. Da blei jeg glad!!! Det har vært etterlengta med flere uteaktiviteter her, og vi har ikke råd til å kjøpe et, så det tror jeg nok blir den O'store gava i år.:p

Lesestund med gæmmæl'n:1409251086474.jpg

Vi har hatt et koselig besøk i dag. Jenny ble målløs og måpte (med hendene på kinna) da bestemor og bestefar dukka opp for å hente henne i bhg.:) Mamma hadde laga kålruletter til middag og riskrem til dessert.
Vesla er i seng, men har styra i over en time nå. Slitsomt - spesielt når hun eeeegentlig er trøtt. :confused:

Mamma foreslo at pappa kanskje kunne bygge et disse/lekestativ med en liten klatrevegg på til Jenny i bursdagsgave. Da blei jeg glad!!! Det har vært etterlengta med flere uteaktiviteter her, og vi har ikke råd til å kjøpe et, så det tror jeg nok blir den O'store gava i år.:p

Lesestund med gæmmæl'n:Vis vedlegget 74662

Haha, ser for meg Jenny med hendene på kinna :D

Så morro med lekestativ da! Kan tenke meg at DET blir populært!!! :)

Så koselig bilde :)

Haha, ser for meg Jenny med hendene på kinna :D

Så morro med lekestativ da! Kan tenke meg at DET blir populært!!! :)

Så koselig bilde :)

Ja, hun var så vittig. Greide ikke å si noe! Så jeg gratulerte mamma og pappa med å klare å gjøre jenta målløs.:p
Lekestativ blir supert. Har ikke stor nol stue til å ha 20 nye leker her, så tommel opp for uteleker!:D

Back
Topp