27UKER:-)

lillesøsterellerbror

Elsker forumet
Juli13-jentene
I dag er jeg 27 uker.. guri som tiden flyr nå.. snart 30 uker som er en ny milepæl. . Kjenner lillebror i magen begynner å bli sterkere nå.. tenkte få bestillt en 3D ul snart for å hilse på igjen... har ikke handlet allverdens ennå så kansje jeg føler for å handle litt mer når jeg hilser på igjen.... har di store tingene etter storesøster, men bare kjøpt inn 3-4 klesplagg så må vel til å kjøpe litt til etterhvert. . Hvor mye har dere handlet inn? Er d bare jeg som er litt treg i redebyggingen? :D

Grattis med 27 uker :D Tiden flyr jammen ;)
Har ikkje handlet noe annet en sparkebukse og en tilhørende boddy. Har en del etter kommende storesøskna,men må ha litt nytt og :) Alt av dem store tinga har vi. Tenkte om vi skulle handle inn litt mer etter ultralyden i mai.

Gratulerer med 27-ukersdag! Vi har egentlig handlet og ordnet mye av det vi trenger,men mangler litt sånn småtteri. Skal på 3D om ei uke,og ja,ikke utenkelig at det rykker litt i shoppemusklene etter det også ;-)

Gratulerer med 27 uker! :)

Jeg er ganske avslappet med tanke på redebygging, og har bare handlet ting til den lille èn gang, og da ble det litt klær. Jeg tenker hele tiden at det er god tid igjen, det er jo så lenge til termin. Men når jeg tenker nærmere etter, så er det jo faktisk ikke så veldig lenge igjen. Tiden flyr :)

Gratulerer med 27 uker :)
Ja tiden den flyr den nå :)

Her har vi handlet en del, hadde mye fra før også da, nå er det bare noe småtteri vi mangler ;)
Skal begynne på baby-rommet til helga å rydde ut etter storebror og få satt ting på plass så vi lettere ser hva vi evt mangler.
Så er det bare 1.5 uker til 3d-ul og Ikea-tur, og da blir det nok mer handling :p

Gratulerer med 27 uker! Tenk at tida går så fort!

Ikke noe redebygging her desverre (tenker og drømmer om hva jeg skal gjøre fremover, men må nok sette det på vent inntil videre).
Eneste jeg har er en vogn mamma skaffa til meg, en vugge som "bestefar" bygger, og noen klær jeg fikk på babyshoweren min.
Skal på mom2mom spring sale på søndag da. Mødre møtes og selger ting de ikke trenger for en billig penge. Kanskje jeg finner noe der :-) Håper å finne en bæresele og kanskje noen klær :-)

Gratulerer med 27 uker :)

Gratulerer så mye med 27 uker :)
Jeg har ikke kjøpt noe enda. Men skal på 3D ul i morgen og da blir det nok enda mer reelt og kanskje det blir litt mer shopping :p ska jo t London neste uke og :D

Gratulerer med 27 uker! :)
Vi har kun kjøpt de store utstyrstingene, som vogn, bilsete, stellekommode osv. Også har storesøster valgt kosebamse! :)
Har så mye klær som lillesøster kan arve, så har kun kjøpt en ny pysj, og en nydelig liten kjole. :)

Gratulerer med 27 uker :) jeg har bare kjøpt to bodyer og 2 par sokker .. og kommode :) og vi har bestemt oss for vogn så den blir snart bestilt ...... så ikke så mye her heller. men det kommer nok snart ,vi skal på 3D ultralyd den 25 april .. og seinere samme dag reiser vi og min søster og samboeren på harry tur ! så blir nok litt shopping da :)

Back
Topp