27 uker

inLove

Elsker forumet
27 uker i går og tiden er straks inne for å se mini for siste gang før fødselen. skal på 3d på tirsdag og tida har gått utrolig fort :)

ganske så dødt inne på babyverden så dette er egentlig bare for å få opp tickeren på 27 uker :P

Da får jeg svare for å få opp mine tickere;-) Lykke til på 3D:-) Jeg får antakelig se snuppa igjen rundt nyttår, for de vil måle størrelsen på henne ettersom sf-mål ligger veldig høyt:-)

hehe :)

koselig med UL  da og syns det er greit å ha en litt sent i svangerskapet så får man fulgt litt mer med :)

Tickeren min følger meg ikke helt.. men er 28+0 i dag, som jeg ser du og er - så da gratulerer jeg deg med inngangen til siste trimester ;-) Hvordan gikk UL?Vi var også nylig, men hun var kamerasky og skulle dytte både tær, hender og navlestreng opp i ansiktet så vi ikke fikk sett ordentlig - men nå er det jo ikke lenge til vi får se henne!

Så gøy :) Nå kjenner jeg at jeg håper på ultralyd i desember i stedet for januar;) Vil så gjerne se henne.. Og om jeg får i desember og hun viser seg å være så stor som vi kanskje tror så er det jo alltids mulig at jeg får en i januar i tillegg;) Skal til legen neste uke, så da blir det nok diskutert om jeg fortsatt ligger høyt på sf-målene.. og gjør jeg ikke det blir jeg jo sikkert sendt nedover likevel for å se om det er noe galt.. Er helt trygg på at hun er frisk og fin altså, men gjør ingenting om det ikke ser ut sånn slik at jeg blir sendt nedover.. Det skjedde nemlig med frøken sist, jeg var helt trygg på at hun var frisk og fin, men sf-målet stupte plutselig, så da ble jeg sendt på UL, men alt så bra ut :)

takk det samme :) deilig og skummelt å være inne i sluttfasen,tiden har gått utrulig fort til nå og den går nok enda fortere frem til jul! gikk supert på 3D,fortsatt en gutt og fikk se han klart og tydelig. lå med hendene opp mot ansiktet men fikk noen gode bilder av han allikevell :) alt fint og han lå litt under gjennomsnittet men ikke mye .

Back
Topp