26uker i dag :) litt om meg og min gastric bypass operasjon

Mirakel nr 4

Glad i forumet
Syns tiden går seint, jeg må sitte i ro hele tiden og syjhuset har tatt førerkortet i fra meg :( så er låst til hjemmet mitt, ikke så mye besøk heller og gubben som jobber til kl 20 hver kveld. Har etter en slankeoperasjon i 2010 sliti med for lavt blodsukker og når jeg ble gravid så ble det forverret :( får følinger flere ganger om dagen, så kan verken gjøre husarbeid eller gå i trapper, jeg er egentlig innlagt på sykhus men har tvunget meg hjem, orker ikke ligge der i en seng alene, må måle blodsukker hver time. Og spise hver time. Får ultralyd oppfølging hver 3 uke og går til jordmor hver 2 uke og lege hver uke, da får jeg taxi. Er mye styr. Vekta går jo selvfølgelig opp mye når jeg ikke kan bevege meg, men spiser lite da jeg blir helt stinn i magen, har fått litt press og kjenner jeg fort blir tungpusta i sofaen for magen klemmer fryktelig, jeg tok full bukplastikk i 2012 og lurer på hvordan dette blir etter fødsel. Har hatt mye plager etter min gastrick bypass operasjon, har operert 5 ganger og har hvert nesten død. Sprekt magesekk og lå i koma i 2 døgn, tarmslyng 2 ganger og 2 brokk operasjoner, alvorlige :( lå på sykhus i nesten 2,5 år gikk ned 80 kilo på 8 månder. 10 kilo i månden. Jeg har 2 sønner som er født i 2007-2008 da veide jeg 140 kilo. Dem kom begge i uke 37 da vannet gikk, og jeg ble i gang satt for jeg får ikke egene rier dette var før operasjon. Så med mye komplikasjoner så ble jeg frarådet og ikke bli gravid igjen. Men etter å ha møtt min nye kjære samboer i 2013 og han ikke hadde barn så bestemte vi oss for å prøve å få 1 sammen vi to :) er jo mye som kan skje meg men jeg tenker positivt hver dag ;) sikkert noen av dere som kansje har sett meg i reklame i se og hør anlaug heter jeg og reklamerer for lasikreiser. Dette var litt om meg, bare spørre om dere lurer på noe, dette er jo en kort versjon ;) er en del jeg ikke har skrevet, har tatt brystreduksjon også. Så bare å spørre om det er noe ;)

Takk for at du deler med oss :) god bedring :)

Takk for at du er så ærlig og deler med andre. Det er et område jeg kan begrenset om og som heller ikke snakkes åpent om. Håper du holder oss oppdatert. Holder du dagbok inne på forumet?

:)

Tok gbp i 2010 jeg også. Men har dog ikke hatt noen plager. ;)

Masse lykke til videre! :)

Back
Topp