-..

Hehe...kjenner til det der...så er jo nesten glad samboer er reist på julebord og blir borte til mandag for da klarer jeg mest sannsynlig å få gjort unna ting[8D]

Skjønner deg[:D] Jeg og føler det noen ganger. Men det er vel pga at vi er hjemme alene hele dagen og gjør som vi vil. har kanskje noen rutiner. Også når sambo er hjemme, blir dagen  helt forandret.

Her hos meg er det om kvelden jeg får energien til å rydde, men da får jeg beskjed om at sette meg ned og slappe av[:'(] Rydder gjerne opp etter middagen da og hele kjøkkenet.

ORIGINAL: annelis

jeg har hatt veldig faste rutiner på dagene til Nora, streng på å holde de... når jeg ser de ikke blir fulgt, blir jeg GAL!![:@] må lære meg og takle det, sambo har jo ikke gått hjem sånn før, de to første dagene var katastrofe i forhold til rutiner, men igår gikk d på skinner.. da klarte han d topp... han har lært seg det, hvorfor klarer jeg ikke å takle situasjonen likevell...???[:o]

Er vel generelt vanskelig å bryte en vane. Også kan det og kanskje være noe med at du har vært der med henne i 8 mnd også plutselig kommer sambo og "blander" seg inn.

Jeg kjenner av og til at jeg føler det sånn. Er ikke vondt ment mot sambo i det hele tatt, men jeg har vært hjemme siden Jeg var gravid med Ine, og da er det av og til litt vanskelig når sambo "blander" seg inn i ting og tang.Som f.eks hva Ine får lov til av meg, men ikke han og sånne ting.

Kanskje det er hormonene dine som blander seg inn også? [:)] I tillegg er det nok tristheten over å måtte begynne i jobb igjen, se at samboer tar over hjemmet. Vet ikke jeg, men håper det ordner seg for deg og at du klarer å kose deg [:)]

det er nok litt hormoner inn i bildet og ja... [&:] tror nok dere har rett alle sammen..men det er så utrolig dumt at jeg takler det så dårlig...[X(] stakkar sambo prøver jo å gjøre så godt han kan...
må jobbe litt med meg selv der...[&o]

ORIGINAL: Odas mamma

Kanskje det er hormonene dine som blander seg inn også? [:)] I tillegg er det nok tristheten over å måtte begynne i jobb igjen, se at samboer tar over hjemmet. Vet ikke jeg, men håper det ordner seg for deg og at du klarer å kose deg [:)]

*mange klemmer til deg, vennen*

Back
Topp