26 uker:-)

besnik

En del av april og mai2013
MAI 2013
Tilgangsansvarlig
VIP
Da er jeg nådd 26 uker og bare 14 lange uker igjen....
Det går sakte men sikkert fremover:

14 uker hørtes ikke lenge ut! :) gratulerer med 26-uker :)

Nei det høres ikke så lenge ut,men med en kropp som ikke er helt samarbeidsvillig,tror jeg de kommer til å gå seint..
Håper bare fysio vil hjelpe,så jeg kan komme meg ovenpå og i jobb igjen:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Gratulerer med 26 uker :) :D

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Heldiggris:) Får hoppe kroppen blir litt mer samarbeidsvillig så du kan nyte den siste tiden! Er det bekkenløsning?

Deler av meg vil at tulla bare skal komme, men som student med en del ting å ha ferdig innen mai kjenner jeg det er godt å ha termin mer mot slutten...hehe..

Gratulerer... :) "Bare" 24 uker her i gården og det gjør ingenting om tiden går superfort nå.. Kroppen min protesterer skikkelig denne gang, så selv om det mest sannsynlig er siste gang og jeg burde kose meg max så gleder jeg meg VELDIG til våren nå ;)

Heldiggris:) Får hoppe kroppen blir litt mer samarbeidsvillig så du kan nyte den siste tiden! Er det bekkenløsning?

Deler av meg vil at tulla bare skal komme, men som student med en del ting å ha ferdig innen mai kjenner jeg det er godt å ha termin mer mot slutten...hehe..
Ja uheldigvis bekkenløsning.... eller graviditetsisias men tror det heller mot bekkenløsning.

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Back
Topp