26 uker idag :D

lykkeligfrøken89

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Hurra! Bare 14 uker igjen til jeg får se lillejenta mi :p men før den tid skal jeg ha 9 uker praksis i hjemmesykepleien, handle julegaver, male og ordne soverommet og mer til :D;)
Blir vel en stressende tid fremover, men forhåpentligvis også ganske koselig :)

Vi mangler kun babycall og bilstol av det vi trenger :) Og sikkert noe småtterier :rolleyes:
Hun sparker hver dag og helst når jeg skal sove eller konsentrere meg om noe annet! Tullejente allerede!

Har kjøpt meg en fødebok "føda uten redsla", om denne fungerer å lese vet jeg ikke enda, men jeg gleder meg iallefall til fødselen! Så spennende det er å tenke på at jeg skal bli mamma! Kjenner jeg blir helt ør :D
Tenk å få holde jenta si, lukte på henne, mate henne, trøste og kose på henne :happy093
Nei nå gråter jeg snart her jeg sitter..! :oops:

GLEDER MEG SÅ MYE TIL Å BLI MAMMA!! :D:D:D:D:D:D

Gratulerer med 26 uker :D Tenk bare 14 uker igjen :O Det går fort!! Jeg gleder meg også veldig til fødselen, tenk for en opplevelse :D Og jeg kommer til å være så forelsket. Bare kikke hele tiden, kose, lukte :D Gleder meg sånn!

Gratulerer med 26 uker :) tiden har jammen gått fort selv om 9 mnd virket så iiiiiiinnnnnnmari lenge til når vi ble gravide ... :D

Gratulerer med 26 uker :) tiden har jammen gått fort selv om 9 mnd virket så iiiiiiinnnnnnmari lenge til når vi ble gravide ... :D

Enig :D tiden sneglet seg fremover til uke 12.. Men nå er det ikke så lenge igjen :)

Gratulerer med 26 uker!! Jeg kjenner jeg er misunnelig! :p
Jeg er 24+1, men siden jeg er førstegangs så finner jeg "magien" i alt, her ligger jeg og kjenner lillemann hikke for første gang <3
Føles ut som om jeg er gravid med ett lite hjerte :D
Gleder meg masse til å holde påsan selv..! :)

Gratulerer med 26 uker!! Jeg kjenner jeg er misunnelig! :p
Jeg er 24+1, men siden jeg er førstegangs så finner jeg "magien" i alt, her ligger jeg og kjenner lillemann hikke for første gang <3
Føles ut som om jeg er gravid med ett lite hjerte :D
Gleder meg masse til å holde påsan selv..! :)

Men du er jo det ;) Gravid med et lite hjerte ;) :P :D

Hurra! Bare 14 uker igjen til jeg får se lillejenta mi :p men før den tid skal jeg ha 9 uker praksis i hjemmesykepleien, handle julegaver, male og ordne soverommet og mer til :D;)
Blir vel en stressende tid fremover, men forhåpentligvis også ganske koselig :)

Vi mangler kun babycall og bilstol av det vi trenger :) Og sikkert noe småtterier :rolleyes:
Hun sparker hver dag og helst når jeg skal sove eller konsentrere meg om noe annet! Tullejente allerede!

Har kjøpt meg en fødebok "føda uten redsla", om denne fungerer å lese vet jeg ikke enda, men jeg gleder meg iallefall til fødselen! Så spennende det er å tenke på at jeg skal bli mamma! Kjenner jeg blir helt ør :D
Tenk å få holde jenta si, lukte på henne, mate henne, trøste og kose på henne :happy093
Nei nå gråter jeg snart her jeg sitter..! :oops:

GLEDER MEG SÅ MYE TIL Å BLI MAMMA!! :D:D:D:D:D:D

Tenk så fort tiden har gått :D Ikke lenge igjen... Bare 3 mnd til jul og mange av oss er i permisjon alt da :D

Tenk så fort tiden har gått :D Ikke lenge igjen... Bare 3 mnd til jul og mange av oss er i permisjon alt da :D

å herremin, ble litt stressa nå. Tenk at alt jeg har nå er en vogn, og at jeg skal handle alle babyting, babyklær og julegaver FØR Desember kommer:eek:

å herremin, ble litt stressa nå. Tenk at alt jeg har nå er en vogn, og at jeg skal handle alle babyting, babyklær og julegaver FØR Desember kommer:eek:

Du er ikke den eneste. Mangler seng og vogn vi :P og vi burde handle før desember pga eksamener hele den mnd. :P

Har heldigvis noe babytøy men langt i fra nok. Rydde må jeg gjøre også. Så det blir plass til klærne hans også :P

Back
Topp