26 dager igjen ...

Pernille88

Betatt av forumet
26 dager igjen til termin og jeg er så kvalm :( med kraftigere kynnere og murringer og spesielt når jeg har hatt en dårlig natt med lite søvn :/ flere som kjenner seg igjen? Og spesielt med den kvalmen, andre som har det? Kan ikke huske at jeg hadde det med første jenta for 3 år siden.
 
Jepp... 8 dager igjen og kjenner på kvalmen mye mer enn sist gang nå på slutten.
 
Her blir jeg kvalm på natta, kan våkne flere ganger på natta, da er det bare å løpe til do. Har vært slik noen uker nå, men heldigvis noen netter uten kvalme i mellom, men da har jeg gjerne halsbrann, så søvnen er jo dårlig uansett. Var veldig lite plaget tidligere i svangerskapet, så har vært veldig heldig, men er tøft at det blir sånn mot slutten, redd for å være tom for energi når fødselen starter. De siste dagene har jeg vært heldig hvis jeg får sove 1 time i strekk før jeg våkner, våkner som oftest etter 15-20 min.
Har heldigvis ikke kynnere eller murringer enda, så føler veldig med deg med en sånn kombinasjon, er tøft nok med en av delene :/
 
Her er det 5 dager igjen og jeg er heldigvis ikke så kvalm. Men mer litt uggen i løpet av dagen bare. Ellers mye kynnere. Føler jeg er ganske heldig:gen053
 
Ja blir til tider veldig uggen og spiser lite for det føles så fort fullt. En liten luftboble i magen kan bære ganske smertefull pga lite plass. Var ikke så kvalm og uggen sist graviditet mot slutten, for husker jeg drakk masse sjokolademelk da:hilarious:
Men snart i mål nå:happy:
 
Her er det 9 dager igjen, og i dag har jeg vært så kvalm at jeg ble liggende i senga helt til klokka nærmet seg to på ettermiddagen. Nå er jeg bare trøtt, lei og veldig veldig utålmodig. Null energi og vil helst bare ha fødselen overstått så vi kan begynne på hverdagen som en familie på fire.
 
26 dager igjen til termin og jeg er så kvalm :( med kraftigere kynnere og murringer og spesielt når jeg har hatt en dårlig natt med lite søvn :/ flere som kjenner seg igjen? Og spesielt med den kvalmen, andre som har det? Kan ikke huske at jeg hadde det med første jenta for 3 år siden.

Føler med deg! Har termin i dag og jeg er mildt sagt lei. Det er så tragisk å våkne like gravid som dagen før, særlig når du har falske rier. Nå må det skje noe snart! :smiley-angelic001 Gleder meg sånn til å møte gutten min og høre alle fødselshistoriene deres.
 
Har vært kvalm hele svangerskapet, men forverret seg nå, må gjerne spise noe iløpet av natten og når jeg våkner etter hvil på dagtid så er det helt krise, må bare hive i meg noe mat så jeg ikke kaster opp.

13 dager igjen til termin, regner med at kvalmen ikke gir seg før baby er ute!
 
Føler med deg! Har termin i dag og jeg er mildt sagt lei. Det er så tragisk å våkne like gravid som dagen før, særlig når du har falske rier. Nå må det skje noe snart! :smiley-angelic001 Gleder meg sånn til å møte gutten min og høre alle fødselshistoriene deres.
Å :/ kjenner følelsen! Inatt har jeg også hatt falske rier, tror i alle fall det er det jeg har hatt for de kom regelmessig, tok seg opp og var vonde. Men etter en samtale med fødeavd og en varmeflaske i ryggen, sovnet jeg og det ga seg litt ... masse murringer nå. Aldri opplevd, men er det sånn du har også? Masse lykke til hvertfall når din tid kommer :)
 
Å :/ kjenner følelsen! Inatt har jeg også hatt falske rier, tror i alle fall det er det jeg har hatt for de kom regelmessig, tok seg opp og var vonde. Men etter en samtale med fødeavd og en varmeflaske i ryggen, sovnet jeg og det ga seg litt ... masse murringer nå. Aldri opplevd, men er det sånn du har også? Masse lykke til hvertfall når din tid kommer :)

Ja, det er akkurat sånne jeg har. :sorry: Tusen takk, og jeg ønsker deg det samme. :smiley-angelic003
 
Ja, det er akkurat sånne jeg har. :sorry: Tusen takk, og jeg ønsker deg det samme. :smiley-angelic003
Har du vært og sjekket det på sykehuset? Jeg har ligget nå i formiddag med akkurat det samme som i natt igjen, kjent på det i litt over en time nå. Varighet ca 1min per stk og har 2 stk per 10 min, men de er ikke sånn kjeeeempe kraftige, men nok til at jeg må puste meg igjennom. Vurderte og ringe føden og dra på en sjekk siden hun vi har fra før er i bhg, men nå ga det seg jo litt igjen :/ er jo til og bli sprø av :p
 
Har du vært og sjekket det på sykehuset? Jeg har ligget nå i formiddag med akkurat det samme som i natt igjen, kjent på det i litt over en time nå. Varighet ca 1min per stk og har 2 stk per 10 min, men de er ikke sånn kjeeeempe kraftige, men nok til at jeg må puste meg igjennom. Vurderte og ringe føden og dra på en sjekk siden hun vi har fra før er i bhg, men nå ga det seg jo litt igjen :/ er jo til og bli sprø av :p

Ja, det tærer virkelig på humøret, he he. Tenker å vente til de tar seg opp i hyppighet før jeg drar innom føden. Jeg ble sendt hjem 3 ganger med første kid, og er redd frustrasjonen min kommer til å øke hvis de sender meg hjem denne gangen. :smiley-ashamed008

Nå er mine "rier" bittelitt kraftigere enn før, men det er mest på venstre siden. Skal google litt til mens jeg venter, lol. Hold meg oppdatert! Det er spennende å høre på store og små forandringer mens vi venter på luringene våre. :Heartred
 
Last edited:
Ja, det tærer virkelig på humøret, he he. Tenker å vente til de tar seg opp i hyppighet før jeg drar innom føden. Jeg ble sendt hjem 3 ganger med første kid, og er redd frustrasjonen min kommer til å øke hvis de sender meg hjem denne gangen. :smiley-ashamed008

Nå er mine "rier" bittelitt kraftigere en før, men det er mest på venstre siden. Skal google litt til mens jeg venter, lol. Hold meg oppdatert! Det er spennende å høre på store og små forandringer mens vi venter på luringene våre. :Heartred
I lige måte :) spennende tid da! Og godt og snakke med en som har det samme :)
 
Jeg har og vært kvalm de siste to dagene :/ føles som starten av graviditeten igjen... kjipe greier.
 
Back
Topp