26+5

2små

Forelsket i forumet
idag og i går syntes jeg at sparkene i magen har vært litt svakere. Altså jeg har kjent spark flere ganger, men virker som bare små dytt. Før har jeg alltid merket dem godt!!
Har han bare snudd seg, eller bør jeg kontakte føden?

Ville tatt kontakt en gang for mye enn en gang for lite

Min lille rakker er også sånn. Noen dager sparker han nok innover for det er svakere, men som Eliz92 sier; ring føden om du er bekymret :)

Sier som de andre; er du bekymret så ring føden :) Er derfor de er der, og det er ingen grunn for deg å bekymre deg unødvendig :)
Kan selv fortelle at første halvdel av den siste uka så kjente jeg veldig lite (og jeg er vant til at det buler i alle retninger på magen), måtte virkelig konsentrere meg, men var hele tiden litt bevegelse. Så plutselig kjente jeg på hele magen at noe tok en 180 inni meg, og nå er sparkene og bulingen tilbake som vanlig.
Men igjen; ring hvis du er bekymra. Heller en telefon for mye enn for lite :)

Sier som de andre; er du bekymret så ring føden :) Er derfor de er der, og det er ingen grunn for deg å bekymre deg unødvendig :)
Kan selv fortelle at første halvdel av den siste uka så kjente jeg veldig lite (og jeg er vant til at det buler i alle retninger på magen), måtte virkelig konsentrere meg, men var hele tiden litt bevegelse. Så plutselig kjente jeg på hele magen at noe tok en 180 inni meg, og nå er sparkene og bulingen tilbake som vanlig.
Men igjen; ring hvis du er bekymra. Heller en telefon for mye enn for lite :)
Jeg tror nemlig jeg kjente at han snudde seg her en dag, og at det er derfor jeg ikke har ringt ennå. Bekymrer meg ikke så veldig, for jeg kjenner at det er liv inni der, bare helt annerledes enn hva det pleier. Så keg regner jo bare med at det er fordi han ligger med ryggen ut. Men det er rart med det.!:p

Jeg ville ringt jeg :) skader jo ikke.. Om de blir bekymret tar de deg inn, hvis ikke så er det p fortsette som vanlig !

Back
Topp