26+3 uker og utålmodig..

P.I.J

Elsker forumet
Junibarna 2015
Fremdeles nesten 14 uker til termin,men er skikkelig utålmodig nå;) bekkenet og ryggen min blir bare verre..blir deppa av hele greiene:( andre som har det slik?

Har også elendig bekken og fortsatt kvalm :p men merker at jeg begynner se målstreken nå og det hjelper veldig :D

Ser ikke frem til 13 uker til med bekkenet mitt jeg heller, redd det går mot sykemelding og da går vel tiden enda tregere.. Men prøver å se positivt på det, håper tiden går fortere nå som vi passerer påske og våren kommer :)

Utålmodig ja. Hadde jeg kjent litt tydeligere spark så...er vel det jeg venter mest på:p hehe

Smerter er jeg vant med, så det bekkenet skal jeg nok overleve:)

På en måte er jeg litt utålmodig men på en annen måte er jeg så langt ifra klar som det går enn mentalt sett så greit at det er litt tid igjen :)

Etter at jeg nå fikk påvist hydronefrose og hadde ett heftig smerteannfall på torsdag... så er jeg klar for å bli ferdig! Klarer ikke nyte det i det hele tatt... langt langt nede om dagen :(

Kjenner meg igjen! Dagene/ukene går sakte når bekkenet setter så store begrensninger for hva en kan finne på... Slet også veldig med kvalme de første 15 ukene. Må nok bare innse at jeg aldri blir en av de som "trives" veldig med å gå gravid.... Heldigvis en stoor premie om 3 måneder! Synes tiden har gått litt fortere de siste 4 ukene, så nå satser jeg på at 3.trimester flyr avgårde:happy: Lykke til!

Back
Topp