26/24 uker i dag!

Malleleo

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
ja, da er jeg vel sist ute med feiring av 24 uker[8D] siden d er den termin sykehuset bruker, så er d viktig å komme over den grensa!

og dette er eneste ukesfeirina jeghargjort med egen tråd[;)]
men resten av gjengen feirer 26 uker[:D][:D]

d var den siste tråden jeg lager før jeg legger meg[;)] såå busy på BV jeg da[8D] sånn er d når man må ha pauser hele tiden[8D]

Gratulerer med 24/26 uker[:D]
Jeg er også 24 uker i dag i følge terminen til sykehuset.Uvant og forholde seg til det[8D]
Håper du får en super helg videre[:D]

thanks[:D] selv feirer jeg baare 26 uker[8D]

feira med amrikanske frokostpannekaker med sirup og bacon[;)]

nei[8D] endelig kommet ferdipakke(pulverform) til norge! å få kjøpt på bunnpris[:D] ikke såå husmor på søndager jeg altså[8D]

hehe, viljen kan være vondt å vende[;)] shoppa i sverige elr?
får jo besøk snart da og skal i vei og se på vogna[:)] ska skal jo gjøre litt i dag[;)]

Gratulerer med 24/26 uker.[:D]

Gratulerer [:D][:D]

ORIGINAL: Niina89

Kjøpte ikke så veldig mye .. ( syns ikke de hadde så mye utvalg :o )
Men fikk kjøpt babygym og vippestol :D
Så har vi jo allerede kjøpt vogn og stellebord. Er så deilig og se at ting faller på plass nå.

Vi får besøk av svigermor (...) så må vell rydde litt iallefall :b
Jeg så vogna i den andre tråden, den var veldig veldig søt.
Jeg haadde så lyst på hvit/kremfarget vogn jeg, men blei nedstemt :p
Men den vogna du ahr sett på er vell kanskje best og trille på sommeren på asfalt eller ? Siden d er så tynne hjul på ? :)

men d var d noe! rekner med dere ikke bor så langt unna[;)]

ja, d er vel mest asfaltvogn ja, men blir jo sikkert ikke å bruke den neste januar, får se d an[;)] jeg triller ikke mye i snø heller jeg da[:)] iallefall ikke nå når jeg har egen bil. men rekner med at på skogturer og sånn så blir vel tvillingvogna med, elr blir vel årna på no vis[8D] er litt kresen på været hvis jeg er ute å triller[;)]

ja, tenker jeg får jo brukt vogna  til d kommer MYE snø iallefall[8D]  og Mali slutter kanskje å trenge dupp når hun er rundt 2 år vil jeg tro og så da frigjøres citycrossen[;)]

3,5 timer var myye! synes jeg da[8D] tar 2 timer fra oss, og 1 time fra hytta som allerede er i sverige[;)] gidder ikke akkurat å ta turen ofte likevel vi altså[8D]

ORIGINAL: Maddis

Gratulerer [:D][:D]

Gratulerer med 24/26 uker [:D][:D]

Back
Topp