M
Moderator Amalie
Guest
Det ble 258 innlegg av dere i går, 7 færre innlegg enn tirsdag, men 31 flere innlegg enn mandag!
Kom igjen damer - ingen premie for å få sisteplass! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Begge deler? xD Haha. Vi er veldig få som er aktive her hvertfall. Jeg ser vi er en fast gjeng som henger og skriver her inneHahaha, er vi så få i mai 2017 eller er vi bare en svært lite snakkesalig gjeng?![]()
Eller så er vi for saklige og svarer godt og utdypende per post og ikke mye vissvass [emoji14]
Vi er jo en skikkelig gjeng, er vi ikke?![]()
Jeg er enig! Jeg tror det er her det ligger!Eller så er vi for saklige og svarer godt og utdypende per post og ikke mye vissvass [emoji14]
Vi kan ta en opptelling, kan vi ikke? Sånn som aprilforumet har. Jeg kan starte en tråd. Men hvis vi bare skriver tall (som i aprilforumet- jeg så det for noen uker siden), vet jeg ikke om de postene teller denne uken. Forslag til hvordan vi kan telle oss for at postene skal bli med i konkurransen?Hadde vært litt gøy å vite hvor mange vi er i gruppa her sammenlignet med f
Eks juni [emoji14]