2500 innlegg til vi får skjult gruppe!

Hvor ser man hvor mange innlegg vi har? Og hvor mange skulle vi ha?

om du går inn på "nyeste termingrupper" og inn på 2019, blar ned til april så ser du hvor mange innlegg :)
 
Vi nærmer oss, men mangler fortsatt mange innlegg.
 
Hehe ja ikke lett med små! Her er snuppa mi på 2,5 år hos mor på besøk. Så her nyter jeg alenetid [emoji2]
Alenetid? Hva er det? Har bare alenetid etter hun har lagt seg. Ikke sendt henne på besøk enda.
 
Alenetid? Hva er det? Har bare alenetid etter hun har lagt seg. Ikke sendt henne på besøk enda.

Hehe, alenetid er når man faktisk sitter helt alene :p men ja hun var langt over 1 år før hun var på besøk alene, men så bor besteforeldrene i nabohuset [emoji12] så hun er rett over hekken [emoji4]
 
Hehe, alenetid er når man faktisk sitter helt alene :p men ja hun var langt over 1 år før hun var på besøk alene, men så bor besteforeldrene i nabohuset [emoji12] så hun er rett over hekken [emoji4]
Her er det litt mer enn rett over hekken. Tror ikke det hadde vært noe stas om hun ville ha meg og jeg var 45 minutter unna.
 
Her er det litt mer enn rett over hekken. Tror ikke det hadde vært noe stas om hun ville ha meg og jeg var 45 minutter unna.

Ja da blir det jo litt langt å reise. Da er må man vente med å sende på besøk :)
 
Nå nærmer det seg! Jeg har vært i familiebesøk hele dagen, så kunne ikke skrive da! Men nå er jeg klar
 
Back
Topp