2500 for tidlig UL!

villter

Forelsket i forumet
Mailykke 2018
Jeg ringte Volvat på Hamar for å høre pris. De så det kom på ca 2500!
Jeg har aldri hørt at det er så dyrt før...
Jeg vet ikke om andre som har 3d her heller [emoji53][emoji17]

Jeg ringte Volvat på Hamar for å høre pris. De så det kom på ca 2500!
Jeg har aldri hørt at det er så dyrt før...
Jeg vet ikke om andre som har 3d her heller [emoji53][emoji17]

Sjekk ut Hamar gynekologi, jeg var der i går på TUL.. ikke 3d, men fikk noen 3d bilder og jeg vet de tar 3d ultralyd senere i svangerskapet[emoji4] mye snillere priser der enn på Volvat [emoji4]

Sjekk ut Hamar gynekologi, jeg var der i går på TUL.. ikke 3d, men fikk noen 3d bilder og jeg vet de tar 3d ultralyd senere i svangerskapet[emoji4] mye snillere priser der enn på Volvat [emoji4]
Takk[emoji1]

Synes det var litt dyrt ja. Koster 1800 der hvor jeg går (uke 13).

Oisann, det var veldig dyrt.. Betalte 900 sist.:)

Guriland! Skal dit neste uke. Har ikke tenkt på å spørre om pris, men fyttikatta!!

Djis! Det var dyrt! Er det pga 3d? Jeg betalte en tusenlapp for 2d privat her jeg bor.

Omg... jeg betalte 900 der jeg gikk, og etter uke 13 er det 1500... aldri hørt om så dyrt. Fikk se i 3D og 4D og...

Dei setter av en dobbeltime etter veke 11 sånn ca!

Om du e villig til å reise til Gjøvik vil eg anbefale Mjøskirurgane på Gjøvik... kosta ca 1500 hos en kjempeflink gynekolog!

Vi betalte 800, og fikk se både 2d og 3d:) Hun tok seg god tid, så bla på hjerte, hjerne, nyrer, så etter kjønn osv. Lå på benken i over 20min:D
Var da 14+3:)

Jeg betalte ca 1500,-. Fikk da både 2d og 3d. Fikk med bilde hjem og fikk høre hjertet. :)
Synes 2500,- hørtes mye ut :wideyed:

De fleste steder i Oslo koster det ca 1300 kr. Å da får du både video og bilder inkludert

Sniker fra desember.

Det var veldig dyrt, vi var på organrettet tidlig UL hos spesialist og selv det kostet ikke mer enn 1700,-. 3D (et annet sted) kostet 1400,-. Og dette var i Oslo og Akershus.

Jeg betalte bare 1400 der jeg og det var med 3D og ikke så lenge siden altså.

Dette står på hjemmesiden:
Svangerskapskontroll / gynekologi for gravide
Volvat Hamar: kr 1 300,00 (kr 1 040,00 for medlemmer)
Jeg betale 100,- ekstra for bilde og usb tror jeg.

Bestilte vanlig time til tidlig ultralyd på hjemmesiden, ikke 3D, men fikk det likevel:) Men jeg var bare 9 uker da forresten, kanskje noe med det.

Last edited:
2500 er jo galskap!! :eek:

Søsteren min betalte 1200kr for ultralyd (både 2d og 3d) i uke 14 her i Drammen.

Jeg var på ul ser i uke 17, og betalte rundt 1500, vi fikk også noen 3d bilder selv om det ikke egentlig var det vi hadde bestilt.

Må sies at vi hadde en enkelttime, og de på klinikken prøvde å få oss til å ta en dobbeltime istedet utifra hvor langt på vei jeg var.
Men jeg ser ikke poenget med det, syns vi fikk sett nok på enkelttimen.

De så forresten feil kjønn ;)

Back
Topp