Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Idag er jeg 25 uker!
Det skal feires med å få i seg litt mer mat, og kanskje en sjokoladebit...
Minste er hjemme med sykdom, så må kose oss litt så godt vi kan.
Eldste skal i bursdag idag, så får kost seg hun også!
Hva gjør dere idag?
Takk for det!Gratulerer med 25 uker En sjokoladebit fortjener du nå ja
I dag skal vi på 3d ultralyd, gleder meg så mye har time kl 11, så går bare å venter nå
Takk!Gratulerer med 25 uker! Jeg er også hjemme idag.. det blir nok litt husarbeid (det jeg orker) og pakke til hyttetur.. reiser i kveld
Det skal jeg! Alltid godt å komme på hytta - håper på en skitur.. elsker det, selv om det er vondt etterpå!Takk!
Du må kose deg på hyttetur!
Så herlig!Det skal jeg! Alltid godt å komme på hytta - håper på en skitur.. elsker det, selv om det er vondt etterpå!
Det blir ingen langtur.. har ei bikkje som trekker, så står mye rett opp og ned.. går litt i slake motbakker..Så herlig!
Tror ikke jeg skulle lagt ut på langtur med ski nå.... Skiferdighetene er for dårlige! Hi hi!
Men gøy når man får det til da!
Takk for det!
Så spennende med ultralyd! Blir nok veldig kos å se den lille! Du får oppdatere etterpå!
Hvor langt er du på vei?
Så bra at du ble fornøyd!En helt fantastisk opplevelse ♡♡
Fikk mange fine bilder, kan prøve å legge inn bilde etterpå
27+2 i dag
Så bra at du ble fornøyd!
Var nok herlig å se babyen igjen!
Jeg venter spent på om jeg får vekstkontroll, ellers har jeg litt lyst på privat jeg også. Vekstkontroll blir jo noe annet enn 3D ultralyd, men får iallfall sett om alt er bra der inne!
Var det en aktiv liten baby i magen din?
Så gøy!Håper du får vekstkontroll da!
Ikke så veldig aktiv i dag, litt beskjeden og ville helst gjemme seg bak armene sine, hehe men med tålmodig og dyktig lege så ble det bra! Er ganske aktiv ellers da
Så gøy!
Om noen måneder kan de ikke gjemme seg lenger, så forstår jo at de benytter seg av muligheten til å gjemme seg nå. Hi hi!
Vet du hvilket kjønn du venter, og var det lett for deg å se det idag?