25 Uker

friele

Elsker forumet
25 uker i dag jenter

Tenk at nå er det stor sjangse for at jenta vår klarer seg om hu skulle bli født...Herlig tanke...Ha en flott dag alle sammen..KLEM[:D][:D]

grattis!!!! jeg er der om TO dager! det er kjempedeilig å tenke på at små-nurkene våre kunne klart seg nå. jeg blir helt overveldet av at alt har gått så bra jeg altså! med oss alle som er her nå! jippi!![:)][:)]

GRATTIS OG KLEM FRIELE! [:D]

gratulerer med 25 uker friele[:)][:)]  alltid godt å runde en ny uke[;)]

Gratulerer så masse med 25 uker

Tusen takk til dere alle,jeg må si at jeg er sååå glad for at jeg har dere her inne[:)]Jeg er ikke den mest aktive til å skrive innlegg her inne,men er pålogget nesten hele dagen..Internettet her hos oss er ikke som det skal,så det er litt vanskelig å skrive innlegg uten problemer....Men jeg  leser alt dere skriver å får masse svar på det jeg lurer på bare av det[:D]
Dere er noen fantastiske jenter alle sammen.....vi opplever alle det fineste en kan oppleve her inne,å det er så godt å ha dere som vet hva en går igjennon å dele det med

Masse klemmer fra meg.....

Så kjempe koselig innlegg[:)]

Ja, det er deilig å kunne kikke gjennom et par tråder, så får man egentlig svar på masse av det man lurer på. det er deilig å ha så mange som har det akkuratt på samme måte.... nesten da iallefall[:)]

Gratulerer så mye med 25 overståtte uker friele!! Jeg har passert 26 i dag jeg gitt...

Og ja, deilig å tenke på at det er stoooor sjanse for at tassen greier seg hvis han skulle blitt født nå.. Noe vi håper han ikke gjør men...

ORIGINAL: mor21

gratulerer med 25 uker[;)]
er selv 27 uker idag[;)]

Gratulerer så masse med 27 uker[:D][:D]

ORIGINAL: fruluna

Gratulerer så mye med 25 overståtte uker friele!! Jeg har passert 26 i dag jeg gitt...

Og ja, deilig å tenke på at det er stoooor sjanse for at tassen greier seg hvis han skulle blitt født nå.. Noe vi håper han ikke gjør men...

Gratulerer så masse med 26 uker...Nei vi får håpe de blir i magen noen uker til[:D]

ORIGINAL: friele

Tusen takk til dere alle,jeg må si at jeg er sååå glad for at jeg har dere her inne[:)]Jeg er ikke den mest aktive til å skrive innlegg her inne,men er pålogget nesten hele dagen..Internettet her hos oss er ikke som det skal,så det er litt vanskelig å skrive innlegg uten problemer....Men jeg  leser alt dere skriver å får masse svar på det jeg lurer på bare av det[:D]
Dere er noen fantastiske jenter alle sammen.....vi opplever alle det fineste en kan oppleve her inne,å det er så godt å ha dere som vet hva en går igjennon å dele det med

Masse klemmer fra meg.....

Så flott skrevet friele! Er helt enig med deg. Det er supert å være her blant dere supre juni-tupper [:)]

Back
Topp