25 uker i dag:)

lykken81

Flørter med forumet
Heisann:) Nå synes jeg tida begynner å gå ganske fort, er 25 uker i dag:) Bare 15 uker igjen:) Gleder meg veldig til å se lille babyen min:) Hun begynner å bli ganske aktiv, og i går kjente jeg et par ganske så kraftige spark:) En veldig herlig følelse, vet nesten ikke om jeg skal le når jeg kjenner det:)

Men, en annen ting (kanskje litt ekkel...) noen som sliter med hemorider? Jeg har fått det etter en kraftig forstoppelse ( som heldigvis løste seg etter nesten 10 dager!) Jeg har en krem jeg smører på ca 3 ganger daglig, og har gjort det i 3-4 dager nå. Men, det er fortsatt veldig vondt og ømt, og jeg synes selv den er litt stor... HVor lenge må jeg gå med dette før jeg er tilbake til "normalen" igjen? Noe annet jeg kan gjøre for at den ikke skal være så vond?

Gratulerer så masse med 25 uker!! [:D] Det er jeg også idag![:D][:D]

Gratulere me 25 veke[:D]
Kan dessverre ikkje hjelpe dej me hemoridespørsmålet..

ORIGINAL: Camilla1985

Gratulerer så masse med 25 uker!! [:D] Det er jeg også idag![:D][:D]

Gratulere til dej me[:D]

Gratulerer med 25 uker - håper problemet ditt løser seg snart!![;)]

Gratulerer med 25 uker [:D][:D] kan desverre ikke hjelpe deg med problemet ditt men håper det går over snart

Hadde problemer m dette med første graviditeten min; hos meg hjalp det veldig på smertene med en varmeflaske med varmt vann. Jeg lå m den under rumpa: - ) og varme bad. problemet gav seg raskt etter fødsel, da, om det er en trøst nå...
Drikk MYE spis gjerne supper, og spis svisker etc som gjør fordøyelsen løsere. Står det 3 svisker daglig, kan du lett ta 5-6 etc om den dosen ikke hjelper - det er jo frukt. Og c-vitaminer har hverken du eller babyen vondt av; - ) Jeg spiste også en ss olje (olivenolje eller noe) til dagen. Det hjelper også på smertene...Det er også sunt for andre ting, så... flere fluer i en smekk, her

Tusen takk for gode råd:) Skal prøve dem etter hvert:)

Camilla1985, gratulerer så mye med 25 uker:)

Back
Topp