Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Tilbudet gjelder ikke på bugaboo :/Jeg har TFK og elsker den så det er den jeg hadde kjøpt Hehe. Kjøpte fra Tyskland sist da det ble mye billigeremen nå har jo vognen gått litt ned i pris i Norge ila de siste 5 årene så nå kan man jo Få den til en rimeligere penge. Også boogaboo vogna sparer man jo 2500kr på. Den er det jo veldig mange som liker også
![]()
Søren. Det er sannt. Er litt i tåka jeg. Jaja. Da er det bare noen vogner da. Men det er jo tilbud på mye annet å. Tenkte mest på de som kansje ikke har så mye penger til overs. Da er det jo litt å spare uansettTilbudet gjelder ikke på bugaboo :/
Det er nye tilbud hver uke så kan lønne seg å melde seg inn i kundeklubben å følge medDette tilbudet skulle vært noen måneder frem i tid det![]()
Søren. Det er sannt. Er litt i tåka jeg. Jaja. Da er det bare noen vogner da. Men det er jo tilbud på mye annet å. Tenkte mest på de som kansje ikke har så mye penger til overs. Da er det jo litt å spare uansett![]()