25% på barnas hus!!

Sistine

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Hei jenter. Ville bare si ifra at det er 25% på nesten allt på barnashus nå.
Jeg tørr ikke å kjøpe noe enda men det er kansje noen av dere som vet noe spesielt som dere har vært på utkikk etter feks :D

Drøyer shoppinga sjæl ass [emoji14]

Men nå har vi veldig mye fra nr 1. Ellers hadde jeg kansje vurdert å kjøpe vogn ihvertfall.

Bortsett fra emmaljunga og stokke, da de er det ikke rabatt på :)

Jeg har TFK og elsker den så det er den jeg hadde kjøpt Hehe. Kjøpte fra Tyskland sist da det ble mye billigere :) men nå har jo vognen gått litt ned i pris i Norge ila de siste 5 årene så nå kan man jo Få den til en rimeligere penge. Også boogaboo vogna sparer man jo 2500kr på. Den er det jo veldig mange som liker også :dance008

Jeg har TFK og elsker den så det er den jeg hadde kjøpt Hehe. Kjøpte fra Tyskland sist da det ble mye billigere :) men nå har jo vognen gått litt ned i pris i Norge ila de siste 5 årene så nå kan man jo Få den til en rimeligere penge. Også boogaboo vogna sparer man jo 2500kr på. Den er det jo veldig mange som liker også :dance008
Tilbudet gjelder ikke på bugaboo :/

Tilbudet gjelder ikke på bugaboo :/
Søren. Det er sannt. Er litt i tåka jeg. Jaja. Da er det bare noen vogner da. Men det er jo tilbud på mye annet å. Tenkte mest på de som kansje ikke har så mye penger til overs. Da er det jo litt å spare uansett :)

Dette tilbudet skulle vært noen måneder frem i tid det :)
Det er nye tilbud hver uke så kan lønne seg å melde seg inn i kundeklubben å følge med :) Mye å spare hvis man følger med :) 25% tilbudet på hele butikken pleier å være 2-3 ganger i året. Også er det babykveld 2 ganger i året.

Søren. Det er sannt. Er litt i tåka jeg. Jaja. Da er det bare noen vogner da. Men det er jo tilbud på mye annet å. Tenkte mest på de som kansje ikke har så mye penger til overs. Da er det jo litt å spare uansett :)

Kjempegodt å få slike tips, altså!

Håper de kjører salg til sommeren også! :) Kjennes ikke helt safe ut å begynne med de store investeringene enda...

Babyshop VIB og Barnas Hus Kundeklubb har med ujevne mellomrom salg av denne typen. Eller lignende som -30% på en ting. Så hvis man følger med og planlegger skal man klare å finne gode riøbud. Dessverre er de merkene som ikke er med her stort sett aldri med. Anbefaler å melde seg på div "nyhetsbrev"(også kalt reklame). Egentlig litt synd at vå går glipp av julekalenderne [emoji6]

Back
Topp