25 % på babyshop !

S-mamma

Gift med forumet
http://www.kupongkode.com/babyshop-1

kode "baby14", så får dere en vare til 25 % :) varer ut oktober.

De skal jo egentlig ha gratis frakt og trodde jeg, iallefall hvis man bestiller over så og så mye. men det gjelder kanskje ikke når man har benyttet en rabatt allerede?

uansett ´25 % er bra det :)

Sniker fra mars... Takk for tips:) Nå blir det ny Tripp Trapp til storebror:D

Noen som har prøvd koden?

Når taster du koden inn egentlig?

Tror dere det går an å kjøpe buggaboo buffalo med den koden? Isåfall sparer man jo masse:)

Pleier å komme opp en rute det skal fylles inn. Når man skal betale på andre steder :) regner med det er samme her!
Jeg kom så langt som å taste inn kredittkortet, men fant ikke noe rabattkodefelt ?

Jeg kom så langt som å taste inn kredittkortet, men fant ikke noe rabattkodefelt ?
Når du er i handlekurven, står det "Har du en rabattkode?" rett over knappen for Gå til kassen:)

Tror dere det går an å kjøpe buggaboo buffalo med den koden? Isåfall sparer man jo masse:)
Jeg prøvde for noen uker siden med en rabattkode (lurer på om det var samme, faktisk) og da funket det ikke. Sendte mail til babyshop, og de sa rabatten gjaldt ikke på bugaboo :(

Da ble det ergobaby 360 på meg :) med rabatt! :) fikk ikke fri frakt da...

Jeg prøvde for noen uker siden med en rabattkode (lurer på om det var samme, faktisk) og da funket det ikke. Sendte mail til babyshop, og de sa rabatten gjaldt ikke på bugaboo :(

Ifølge de ansatte på Babyshop da vi var der sist har Bugaboo reservert seg mot å være med på samtlige tilbud og rabatter. Kanskje det er noe i det.

Ifølge de ansatte på Babyshop da vi var der sist har Bugaboo reservert seg mot å være med på samtlige tilbud og rabatter. Kanskje det er noe i det.
jeg var på nyåpning av barnas hus butikk på Holmen (Asker) for en drøy uke siden og da fikk jeg en 50% rabattkuppong på hva jeg ville i hele butikken. Fikk brukt denne på Bugaboo vogn :D

Sniker litt. Men man får fri frakt hvis beløpet er nok. Må bare huke av på at du skal hente på postkontor:)

Man får ikke fri frakt på denne rabatten, har spurt.
Jeg har bestilt tripp trapp og bilstolpose, hver for seg, så ble det 350 kr biligere enn i butikk her :)

Back
Topp