Ikke i bruk
Forumet er livet
...innlegg har dere skrevet fra kl 9 i går og til kl 9 i dag! Magisk!!!
Har dere det gøy??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hoho, ja! Må sikkert ha støttebandasje hele gjengen når vi er ferdige [emoji14]
Samme her [emoji23][emoji23]Haha ha, holder på å få senebetennelse i hånda [emoji23][emoji23][emoji23]
Ja! Må ta noen pause for å strekke på fingra [emoji14]Haha... Tror også at det blir gnagsår på lillefinger av å støtte opp telefonen mens æ skriver med tommelen
ja!! det får jeg også!Haha... Tror også at det blir gnagsår på lillefinger av å støtte opp telefonen mens æ skriver med tommelen
jeg må knekke tommelen ganske ofte for tidenJa! Må ta noen pause for å strekke på fingra [emoji14]
Men vi kan sikker gjøre bedre idag jenter!!? Hva med om å klare 3000 innlegg???er dere med?
Hahah, man må jo prøve![]()
![]()
Hahah, man må jo prøve![]()
![]()
synes du er flink jeg, ser navnet ditt overaltJa sant, men jeg skal ut på farten en del i dag, så det blir ikke så mange som i går tenker jeg [emoji6]
Ja, vi må prøve på det!!Men vi kan sikker gjøre bedre idag jenter!!? Hva med om å klare 3000 innlegg???er dere med?
Men vi kan sikker gjøre bedre idag jenter!!? Hva med om å klare 3000 innlegg???er dere med?