24000

x1xCatrine2

Gift med forumet
tilbake på skatten!! Noen bedre?? (er så fornøyd nå, at jeg bare måtte ordne min egen tråd!! hehe)[:D][:D][:D]

Ikke fått selvangivelsen enda jeg... 24.000 ja, ikke ille, det renter seg litt på det frem til sommeren og da..heldig da Catrine... Heldig du og Marte, ti lapper ekstra er gøy det [:)]

Vet ikke enda.. Håper det kommer i posten i morra! Reine torturen å vente!!![;)]

fy som komme å skryte her. har ikkje sett på min men eg håpe eg går i null og ikkje i minus!!!

neida,,gratulerer begge to. er egentlig fantastiske penger å få!!!

Ja, dette var som juleaften!!!![:D]  Trodde at jeg fikk max 10000 igjen! Sambo har ikke fått sin enda, men tror og håper at han også får igjen! Nå har vi feiret med blåbærsmoothie!![:D][:)] namnam

ORIGINAL: Catrine2

Ja, dette var som juleaften!!!![:D]  Trodde at jeg fikk max 10000 igjen! Sambo har ikke fått sin enda, men tror og håper at han også får igjen! Nå har vi feiret med blåbærsmoothie!![:D][:)] namnam

Vi fikk tilbake tilsammen 25.000, så her ble det pizza fra pizzabakeren til middag[:D][;)]

Oi så bra... Skal dere gjøre noe spennende med de ekstra pengene da??
Ferie eller noe sånt?

ORIGINAL: tinejento

Vi fikk tilbake tilsammen 25.000, så her ble det pizza fra pizzabakeren til middag[:D][;)]

oii!! ja, det bør dere vel unne dere i kveld!! Også har jeg kjøpt smågodt fra ICA for 50 kr.. (5,90 kg).. hihi, skal egentili til påskeeggene våre, men det er vel mere der det kommer fra!![:D]

ORIGINAL: Trine82

26000 her ... Oss sykepleierne vettu hehe

hehe.. nyyydelig! ja, vi fortjener litt ekstra! [;)]

ORIGINAL: *Malin*

Oi så bra... Skal dere gjøre noe spennende med de ekstra pengene da??
Ferie eller noe sånt?

Vi vurderer å bestille sydentur til vinteren når min kjære har pappaperm, også skal vi til tannlegen.. (har ikke vært der på 5 år, så vi blir vel blakk etter det!![&:])

ORIGINAL: tinejento

oii!! ja, det bør dere vel unne dere i kveld!! Også har jeg kjøpt smågodt fra ICA for 50 kr.. (5,90 kg).. hihi, skal egentili til påskeeggene våre, men det er vel mere der det kommer fra!![:D]

Hehe[;)] Godt det!!
Vi skal spare mesteparten til fordeling over de mnd da jeg har 80%lønn, resten går til ferietur i november[:D][:D][:D]  *Superglad!!*

Hva skal du bruke pengene på da?[:)]

Så innlegget ditt over nå[8D]

Skal ha 100% dekning jeg, men skal legge til side litt av feriepengene slik at jeg får noen ekstra uker, også skal jeg ha permisjon uten lønn og jobbe bare litt en liten stund. Det er i allefall planen, så få vi se om den slår an! [;)]

Skal ha 100% dekning jeg, men skal legge til side litt av feriepengene slik at jeg får noen ekstra uker, også skal jeg ha permisjon uten lønn og jobbe bare litt en liten stund. Det er i allefall planen, så få vi se om den slår an! [;)]

Planer er viktige vettu[:D][:D]

ORIGINAL: Trine82

vi skal lage veranda hehe [:)]

Hehe.. Lyst til å bygge meg et hus som du har jeg.. men med 24000 kommer jeg vel ikke langt![:D]
Vi leter etter tomt da, men er ikke så lett..

Så kjekt med såå mye igjen!!![:)][:)] Kommer et lite stykke på vei med husbyggingen da!! litt er bedre enn ingenting!! [8D]

ikke hørt noe ennå - spent på å se [:)]

Grattis til dere som får igjen [:D]

Back
Topp