x1xCatrine2
Gift med forumet
tilbake på skatten!! Noen bedre?? (er så fornøyd nå, at jeg bare måtte ordne min egen tråd!! hehe)[:D][:D][:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Catrine2
Ja, dette var som juleaften!!!![:D] Trodde at jeg fikk max 10000 igjen! Sambo har ikke fått sin enda, men tror og håper at han også får igjen! Nå har vi feiret med blåbærsmoothie!![:D][:)] namnam
ORIGINAL: tinejento
Ja, dette var som juleaften!!!![:D] Trodde at jeg fikk max 10000 igjen! Sambo har ikke fått sin enda, men tror og håper at han også får igjen! Nå har vi feiret med blåbærsmoothie!![:D][:)] namnam
Vi fikk tilbake tilsammen 25.000, så her ble det pizza fra pizzabakeren til middag[:D][;)]
ORIGINAL: Trine82
26000 her ... Oss sykepleierne vettu hehe
ORIGINAL: *Malin*
Oi så bra... Skal dere gjøre noe spennende med de ekstra pengene da??
Ferie eller noe sånt?
ORIGINAL: tinejento
Vi fikk tilbake tilsammen 25.000, så her ble det pizza fra pizzabakeren til middag[:D][;)]
oii!! ja, det bør dere vel unne dere i kveld!! Også har jeg kjøpt smågodt fra ICA for 50 kr.. (5,90 kg).. hihi, skal egentili til påskeeggene våre, men det er vel mere der det kommer fra!![:D]
Skal ha 100% dekning jeg, men skal legge til side litt av feriepengene slik at jeg får noen ekstra uker, også skal jeg ha permisjon uten lønn og jobbe bare litt en liten stund. Det er i allefall planen, så få vi se om den slår an! [;)]
ORIGINAL: Trine82
vi skal lage veranda hehe [:)]