24 uker!!

Chuma

Forelsket i forumet
Tenk, i dag er jeg 24 uker på vei! Det vil si at lillegutt i magen fra i dag av vil ha en god sjanse til å overleve, en sjanse som bare vil bli bedre og bedre for hver dag fremover! Og han skal få bli der inne lenge ennå, det er ingenting som tyder på noe annet! Dette er akkurat den tiden da Mikael ble født, så det føles veldig spesielt å få krysse denne grensen, denne grensen som jeg ventet så veldig på sist gang. Men Mikael ble født med veldig dårlige forutsetninger, siden hadde hadde ligget uten fostervann i 2 mnd. Den gangen hadde jeg aldri trodd jeg skulle få enda en sjanse til å oppleve dette - det føles nesten litt uvirkelig hvor priviligert jeg er! Jeg er sikker på at denne gangen vil alt gå bra, så dette er en stor lykkedag for familien vår! Samtidig er det en dag da vi tenker på og minnes alle de vi mistet på veien. De er alle en del av meg, en del av min historie som har bragt meg til der jeg er i dag.

Jeg håper min historie kan være et vitnemål for alle som sliter, med uansett hva det skulle være, at man aldri skal gi opp håpet - plutselig kan lykken snu seg, selv når det ser helt umulig ut!

3527.jpg

Jeg har så mye å være takknemlig for, og jeg håper dere alle kan se rundt dere og se at deres liv er fyllt med hundrevis av gleder som gjør at livet er verdt å leve, selv på de tyngste av dager når problemene hoper seg opp. Det finnes alltid muligheter og nye gleder foran oss!
Ha en super dag, alle sammen

Fantastisk godt å høre at det går bra med dere!! For en lykke! Håper formen din bedrer seg og at du kan nyte siste innspurt fullt ut!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg blir såååå glad på dine vegne ♡ Hurra! Så moro å følge deg her :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

så utrolig utrolig glad på dine vegne!

Da jeg selv bikket 24 uker var jeg utrolig glad og takknemlig, men det jeg faktisk tenkte aller aller mest på var at akkurat du Chuma skulle få oppleve det samme! <3 Jeg kjenner deg jo ikke, annet enn her på babyverden, men jeg bryr meg om deg på et vis som kanskje bare prøvere kan forstå.

Vit at vi alle heier på deg og lillegutt i magen! Og gleder oss over at William enda en gang skal bli storebror! <3

Hurra :D gratulerer så mye med 24 uker! Og takk for at du deler din historie. Beundrer deg og ditt mot :)

Nå fikk jeg tårer i øynene :)
Gratulerer! Så fantastisk tøff du er må jeg si
Vi har termin nesten likt (jeg har 28/9), så da kan vi heie hverandre i mål :)

Back
Topp