24 uker!!

Verpehøna

Gift med forumet
Septembermødre <3
Whoop whoop, 24 uker i dag :)
Dette var min neste milepæl! Nå vil de prøve å redde barnet mitt om det skulle bli født <3
Hva er neste pilepæl nå da mon tro?
Noen forslag?
Eller er det bare venting resten av tiden nå?

Gratulerer! :D Jeg teller ned til 100 dager igjen. :) 6 dager igjen. :)

Gratulera! :D
Du kan jo lage dine eigne "mål" osv som du kan telle ned til eller noke sånt :) Alltid kjekt å ha noke å sjå fram til, glede seg til :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Vi skal på ny ultralyd 11. juni så det er jo noe å telle ned til :)
fikk ikke sett i 3D på den ordinære så har lyst å prøve å få et 3D bilde.

Også er det bare 15 dager igjen til det er 100 dager igjen!
46 arbeidsdager igjen til permisjon!
25 arbeidsdager igjen til ferie.

Så har jo mye å telle på :) Skulle bare gjerne hatt litt mer som har med babyen å gjøre.
Kanskje jeg bare må lese meg litt mer opp om utviklingen til lillegull :)
Har i grunnen bare fulgt med på hva som skjer akkurat nå, ikke hva som skal skje fremover.

:) Hurra! Straks der jeg og :)

Jeg teller ned til alt! 100 dager, Tredje trimester, 30 uker, ferie, permisjon, høygravid osv osv. Viktig å ha noe å se frem til :p

Whoop whoop, 24 uker i dag :)
Dette var min neste milepæl! Nå vil de prøve å redde barnet mitt om det skulle bli født <3
Hva er neste pilepæl nå da mon tro?
Noen forslag?
Eller er det bare venting resten av tiden nå?

Er ikke det v 23 uker? ;) min neste milepæl er også 100 dager, så blir det nok å runde 30 uker, deretter høygravid (40 dager igjen) også 37 uker :)

Teller ned til når jeg skal søke foreldreperm,til 3 trimester etter det...så blir det å telle ned til Pearl Jam konsert når jeg er 30 uker...etter det så vet jeg ikke hva som kan tellest ned til uten om perm.dagen.

Sent from my HTC One V using BV Forum mobile app

Er ikke det v 23 uker? ;) min neste milepæl er også 100 dager, så blir det nok å runde 30 uker, deretter høygravid (40 dager igjen) også 37 uker :)

Nei mener det må være 24 fullgåtte.
Men aldri en regel uten unntak da :) Er jo flere tilfeller hvor de har gjort det. men har også lest artikler ol hvor de ikke har gjort noe fordi de "bare" var 23+4 osv.

Jubler med deg og gleder meg til det er min tur til å juble for det samme..... Synes tiden går så treeeeegt, så jeg må i alle fall ha "delmål"... Er jo leeeeeeeeeenge til september...

Neste milepælen jeg strekker meg mot nå er 37 uker :) Etter det er det meste greit, på en måte :)

Du kan telle ned til uke 27, da er det 90 % sannsynlig at barnet overlever om det blir født :)

Er 23+3 i dag og teller veldig ned til lørdag hvor jeg er 24 :) ellers skal jeg på ul i morgen og det gleder jeg meg til!

Nei mener det må være 24 fullgåtte.
Men aldri en regel uten unntak da :) Er jo flere tilfeller hvor de har gjort det. men har også lest artikler ol hvor de ikke har gjort noe fordi de "bare" var 23+4 osv.

De kan prøve og redde etter uke 23 hvis barnet er veldig "modent"(har overlevelsesmuligheter), men "regelen" er uke 24.
For meg er uke 28 neste milepæl. I noen land feirer man når man når uke 28 fordi det da er veldig store muligheter for at barnet overlever hvis det blir født :)

De kan prøve og redde etter uke 23 hvis barnet er veldig "modent"(har overlevelsesmuligheter), men "regelen" er uke 24.
For meg er uke 28 neste milepæl. I noen land feirer man når man når uke 28 fordi det da er veldig store muligheter for at barnet overlever hvis det blir født :)

Ja høres jo logisk ut :)

Hmm, kanskje jeg også skal feire i uke 28 :D
synes det hørtes veldig gøy ut!

Ja høres jo logisk ut :)

Hmm, kanskje jeg også skal feire i uke 28 :D
synes det hørtes veldig gøy ut!

Vi får ha en felles 28.ukers feiring (over noen uker) her inne ;)

Back
Topp