24 uker!!!!!!!!! :D

ing_ping

Elsker forumet
Da var vi hele 24 uker på vei! Hurra.. Her er magen på sitt største ca :P Hadde virkelig trodd den skulle være større.. Noen av dere er jo dobbel så store.. Men men, alle er forskjellig :D
Gleder meg til jenten min kommer <3

 
For en flott mage. jeg var større enn dette når jeg var 9 uker på vei. Nyt tiden[;)]
 
Gratulerer! Du har en veldig fin mage [:)] Bruk piercingen mens du kan [:D]
 
Gratulerer [:)] for en flott mage!
 
gratulerer så mye :) tenk 24 uker!! jeg har termin helt i slutten av desember.. 30. så er ikke 20 uker engang... det er kjedelig med å være i slutten av en terminklubb d :) kjempefin mage du har da :)
 
Grattis med 24 veker. Flott mage[:D]
 
Back
Topp