Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Da var vi hele 24 uker på vei! Hurra.. Her er magen på sitt største ca :P Hadde virkelig trodd den skulle være større.. Noen av dere er jo dobbel så store.. Men men, alle er forskjellig :D
Gleder meg til jenten min kommer <3
gratulerer så mye :) tenk 24 uker!! jeg har termin helt i slutten av desember.. 30. så er ikke 20 uker engang... det er kjedelig med å være i slutten av en terminklubb d :) kjempefin mage du har da :)