24 timer uten mobil

Qvini

Glad i forumet
da var et "grusomt" døgn over!! Igår så klikka mobilen min når jeg skulle oppdatere den!! Å jeg hadde passelig ingen tjeneste :( ringte Telenor oj nei der var alt i orden! Det var sim kortet som mest sannsynlig var ødelagt! (Viste ikke det gikk an engang!)

Sprang inn på Elkjøp etter jobb å skulle ha meg nytt! Han hjalp meg med å sette inn nytt sim kort! Men det hjalp ingenting! Og selv med ingen misfarge på skjermen kunne han se at jeg hadde fuktskade på iphonen :( og det ville koste masse å fikse - så da endte jeg opp med en splitter ny mobil!! Og 1600 kår fattigere!!

Han sa det at når man har mobilen med inn på badet nå man dusjer (så jeg til tider har) så kan man få disse skadene :( buhuu!! Men nå har jeg ny iPhone da hurra!!! :D

Note to self ikke ta med mobilen på badet mer ( jeg er fæl med det )

Godt du fikk deg en ny så kjapt da :) jeg hadde ikke klart meg lenge uten jeg heller :o hadde fått panikk. Er nesten ille å si det :o

Men uansett Gralla med by iPhone :D

Note to self ikke ta med mobilen på badet mer ( jeg er fæl med det )

Godt du fikk deg en ny så kjapt da :) jeg hadde ikke klart meg lenge uten jeg heller :o hadde fått panikk. Er nesten ille å si det :o

Men uansett Gralla med by iPhone :D
Hehe ja!! Hadde nok klart meg en stund uten! Men er liksom eneste enheten jeg har for å ha kontakten med mine venner hjemme i Stavanger og familie!! Så kjekt å kunne det :)

Huff hadde kommet til å blitt gaaal!
Gratulerer med ny telefon! :)

Da endte det jo kjempe bra med ny iphone da :D

Jeg tror mobilen min er stjålet nå!!:cussing Hadde den på jobben for en time siden, men nå er den borte. Ringer og ringer, men finner den ikke.. Jeg døøøør :(

IPhone må jo da være ubrukelig i store deler av verden med høy luftfuktighet :-o
Godt å få seg en brukbar tlf igjen :)

Back
Topp