24 april?

Lillemumma*KL

Forumet er livet
noen flere som har termin 24 april...??? hvordan er formen da??[:D]
gleder meg så til magen kommer je, det regner jge med at flere gjør *morro*
klem

er nok litt sliten og trøtt enda... kvalm av å pusse tennene ja...=) den var ny, ikke noe gøy d... er endel kvalm om kveldene, har ikke vært det før nå egentlig. har åsså fått en diger vlk...hehe, men håper den blir litt mer mage snart... =) gleder meg til det[:D]

Jeg har termin 28 april. Det er så vittig å lese hvor like symptomer vi har. Jeg er også kvalm om kveldene, trøttheten begynner å gå over. Jeg brekker meg hver kveld når jeg pusser tennene, og magen har fått en valk... men vi går bedre tider i møte! [:D]

Eg har temin 26april.
Er ikkje kvalm, trøttheten begynne å gå øve her og, berkke meg når eg pusser tennene og får ein rar smak etterpå..
Trur eg har fått ein liten valk og er kje sikker.:p

Har også termin 24 april [;)]
Hatt min 2 dager uten oppkast nå, men jeg brekker meg litt enda...småkvalm og trøtt....usj...Men,men....håper at det blir bedre nå som det ser ut til at kvalmen gir seg...(håååååååååååååper hvertfall) Har vært skikkelig plaget med det![:'(]

Har termin 23 eller 24 april, litt etter hva legen sier eller kalkulatoren her inne.....
Har vært plaga med kvalme og er fortsatt litt plaga men har funnet ut at vist eg aldri blir sulten så går det fint. Er også veldig trøtt og kan sove og sove og sove, blir berre trøtt av å skrive dette. Har også begynnende bekkenplager som eg veit at ikke blir bedre utover svangerskapet, men men hva gjer man ikke for dei lille små søte. Blir nok mit siste dette her, trur ikke at kroppen min tåler fleire, men eg kan jo være fornøygd med 5 barn.

HAr termin ca rundt der jeg og, tror jeg. Ikke så kvalm lenger, men brekker meg en del likevel... Og så er jeg jo så trøtt!!! Og den valken.... Fyttikatta.... [&:]

Back
Topp