23 veker- vi veit at fosteret kan høyre

Jeg vet pappaen gleder seg til å komme hjem fra reise så han kan synge og snakke til babyen, så da vil det vise seg om det blir reaksjon fra lille turbo :)
 
Oi, hvordan merker man at babyen kan høre??
 
Oi, hvordan merker man at babyen kan høre??
Man kjenner reaksjonen hennes :)) hver gang pappaen kommer for å prate med magen eller synge til magen, da reagerer hun veeeldig, og starter å sparke meg skikkelig hardt hver gang hun hører hans stemme )) på min stemme reagerer hun ikke like mye da hun hører den hele tiden og er sikkert vant til den nå :))
 
Man kjenner reaksjonen hennes :)) hver gang pappaen kommer for å prate med magen eller synge til magen, da reagerer hun veeeldig, og starter å sparke meg skikkelig hardt hver gang hun hører hans stemme )) på min stemme reagerer hun ikke like mye da hun hører den hele tiden og er sikkert vant til den nå :))

Nei, er det sant?? Så utrolig kult! Det må jeg fortelle mannen! Gleder meg sånn til å kjenne regelmessig liv[emoji173]
 
Man kjenner reaksjonen hennes :)) hver gang pappaen kommer for å prate med magen eller synge til magen, da reagerer hun veeeldig, og starter å sparke meg skikkelig hardt hver gang hun hører hans stemme )) på min stemme reagerer hun ikke like mye da hun hører den hele tiden og er sikkert vant til den nå :))
Det må være så gøy å få sånn reaksjon på stemmen til pappaen[emoji7][emoji177] håper lille gjør det her å[emoji177], men kjenner foreløpig ikke mye liv, så venter i spenning [emoji1]
 
Jeg var på kino i helgen, og da var det full action i magen under HELE filmen. Når den var ferdig var det stille igjen. Så helt tydelig at h*n hører :) er i uke 23 nå.
 
Back
Topp