M
Moderator Linda
Guest
Merkar du noko til at fosteret kan høyre enno?
Les meir om utviklinga veke for veke her!
Les meir om utviklinga veke for veke her!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Man kjenner reaksjonen hennes ) hver gang pappaen kommer for å prate med magen eller synge til magen, da reagerer hun veeeldig, og starter å sparke meg skikkelig hardt hver gang hun hører hans stemme )) på min stemme reagerer hun ikke like mye da hun hører den hele tiden og er sikkert vant til den nå )Oi, hvordan merker man at babyen kan høre??
Man kjenner reaksjonen hennes ) hver gang pappaen kommer for å prate med magen eller synge til magen, da reagerer hun veeeldig, og starter å sparke meg skikkelig hardt hver gang hun hører hans stemme )) på min stemme reagerer hun ikke like mye da hun hører den hele tiden og er sikkert vant til den nå )
Det må være så gøy å få sånn reaksjon på stemmen til pappaen[emoji7][emoji177] håper lille gjør det her å[emoji177], men kjenner foreløpig ikke mye liv, så venter i spenning [emoji1]Man kjenner reaksjonen hennes ) hver gang pappaen kommer for å prate med magen eller synge til magen, da reagerer hun veeeldig, og starter å sparke meg skikkelig hardt hver gang hun hører hans stemme )) på min stemme reagerer hun ikke like mye da hun hører den hele tiden og er sikkert vant til den nå )