23.mars

Totoro^-^

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
Fortsetter vi ;)

I dag er jeg (etter egne beregninger) akkurat 11+0 :)

Skal ikke noe mer spennende enn på jobb.

Hva skal dere i dag?
 
I dag blir det jobb, hjem og sove litt [emoji4] spise middag og kjøre unga på trening. Så spennende [emoji23]

Sent from my SM-G935F using BV Forum mobile app
 
Her startet dagen min kl 4.50 med å skifte på senga til 4-åringen som klagde over at senga hadde gjort han våt. Så har fått vasket tøy alt i dag [emoji23] Ungen sovnet igjen i senga vår, og det gjorde jeg også i ca 15min. Og nå er jeg egentlig sent ute til jobb. Men ikke så sent at jeg ikke kunne inn hit [emoji6] Har fleksitid.
 
11+0 i dag, mini skal i barnehagen og mor skal forhåpentligvis få lagt sammen noe klær. Ellers blir det rolig frem til mini skal hjem og middagen skal lages:)
 
God morgen!! I dag blir det nok en tur til jobb, så hjem og lage middag før vi går en tur med hunden, så regner jeg med det blir sofaen og se noe på tv/sove [emoji23]
 
God morgen [emoji4] jeg er i Brussel pga jobb. Vært borte fra familien siden mandag, skal hjem i kveld. Gleder meg veldig til det! Kommer til å bli en lang dag i dag tror jeg.
 
I dag har samboeren fri fra jobb så han har bestemt at datteren min også skal ha en fridag fra barnehagen. Planen er vel egentlig lekeland, men for min del spørs det om formen er like enig [emoji14]
 
Driver å overtaler meg selv til å stå opp etter en sen gårs-kveld/natt med mye uggenhet og kvalme! Må inn på jobb for å rekke et møte, før undervisning/ obligatorisk kurs og oppdrag med et barn jeg jobber med!:) Håper å få gått litt tidligere fra jobb, da jeg kjenner jeg fortsatt er kvalm og egentlig bare vil bli i senga:wtf:
 
God morgen! I dag skinner solen og det er bare heeelt nydelig [emoji173] jeg og noen venninner skal på dark dining, det blir jo veldig spennende [emoji16][emoji85]
 
Idag har sambo fri fra jobb og vi skal på ul kl 13. Er 12+2 idag. Kjenner jeg nesten gruer meg mer enn gleder meg etter og ha lest om alle MA'ene her siste tiden :(
 
God morgen! :flower
På jobb i dag og. Er akkurat nå på væpnet gisselaksjon med som har pågått siden 2 i natt. 12 politibiler, delta, skarpskyttere osv..
 
God morgen til dere alle. Etter en forferdelig natt med mye våkenhet pga en helt tett nese og tom for nesespray, så håper jeg at dagen ikke blir for ille. Vi skal snart avgårde i barnehagen.
Etter det håper jeg å få jobba litt idag [emoji4]ikveld skal vi på middag med familien til samboer [emoji4]
 
God morgen! Vi gjør oss klare for å reise til Gardermoen og erobre Paris [emoji173] er også etter egne beregninger 13+0 idag :joyful:
God tur!!! Forresten, hvis dere letter dere frem til Rue Sainte Anne i Paris, så er utvalget av asiatisk mat helt fenomenalt der. Talte 42 restauranter bare i den ene gata ;)

Kos dere!!
 
Idag har sambo fri fra jobb og vi skal på ul kl 13. Er 12+2 idag. Kjenner jeg nesten gruer meg mer enn gleder meg etter og ha lest om alle MA'ene her siste tiden :(
Masse lykke til på ul idag [emoji1]
 
Back
Topp